آفتاب
استاندار چهارمحال و بختیاری:

ادغام سازمان های تربیت بدنی و امور جوانان اشتباه بود

ادغام سازمان های تربیت بدنی و امور جوانان اشتباه بود

شهرکرد – ایرنا – استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به سیاست غلط گذشته در ادغام 2 سازمان تربیت بدنی و امور جوانان گفت: این سازمان ها هیچ ارتباطی با هم نداشتند و نباید با یکدیگر ادغام می شدند.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به عنوان نمونه ازدواج، اشتغال، مسکن، شادی و نشاط از مشکلات جوانان است و ربطی به ورزش هم ندارد.
وی با انتقاد از ستاد ساماندهی امور جوانان، از عملکرد این ستاد ابراز نارضایتی کرد و در ادامه وضعیت اجرای مصوبه های این ستاد را مطلوب ندانست و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان دبیرخانه ستاد بایستی به طور جدی وارد عمل شود.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با ادامه این روند وضعیت ورزش و جوانان در چهارمحال و بختیاری آسیب می بیند.
سلیمانی دشتکی همچنین با انتقاد از غیبت برخی مدیران دستگاه های اجرایی در جلسه های ستاد ساماندهی امور جوانان افزود: غیبت در جلسه های تصمیم گیری نشان دهنده تشخیص ندادن اهمیت این جلسه از سوی برخی مدیران است.
وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری به عنوان دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان باید قبل از برگزاری جلسه از حضور اعضا اطمینان حاصل کند.
سلیمانی دشتکی، مدیران کل دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری را موظف به شرکت در جلسه های تصمیم گیری کرد.
وی در ادامه ترویج ازدواج آسان در جامعه را ضروری اعلام و اظهار کرد: فرهنگ سازی برای این امر و پرهیز از چشم و هم چشمی در ازدواج های پرتشریفات باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
7362/6021
کد N1393112

وبگردی