آفتاب

افتتاح 92 طرح گازرسانی در آذربایجان شرقی

افتتاح 92 طرح گازرسانی در آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: ۸۷ طرح گازرسانی به روستاها، یک طرح ساختمان اداری و پست امداد و طرح احداث ۴ ایستگاه CGS با اعتبار ...

دنیای اقتصاد، تبریز، سیما نیک‌رفتار:مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: ۸۷ طرح گازرسانی به روستاها، یک طرح ساختمان اداری و پست امداد و طرح احداث ۴ ایستگاه CGS با اعتبار ۴۸۷ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در آذربایجان شرقی به بهره‌برداری می‌رسد. ولی‌الله دینی گفت: با بهره‌برداری از طرح گازرسانی به 87 روستا بیش از 5 هزار نفر از خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: با بهره‌برداری از 4 ایستگاه افزایش ظرفیت ایستگاه‌های تقلیل فشار (CGS) شهرهای میانه، آذرشهر، ورزقان و ملکان، گاز ورودی این شهرها دو برابر و گازرسانی پایدار این شهرها تضمین می‌شود.دینی همچنین از آغاز عملیات اجرایی خط دوم و افزایش ظرفیت ایستگاه شهر مراغه و ساختمان اداری و امداد شهرهای آبش احمد و نظر کهریزی همزمان با هفته دولت خبر داد و یادآور شد: با اجرای این طرح ظرفیت خطوط تغذیه و انتقال مراغه و محور صنعتی و ایستگاه کنونی مراغه به میزان 120 هزار مترمکعب در ساعت افزایش می‌یابد.وی افزود: ‌اکنون 100 درصد خانوار شهری و بیش از 87 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

کد N1392596

وبگردی