آفتاب

۷ متهم به ربودن یک تاجر ایرانی در مالزی آزاد شدند

۷ متهم به ربودن یک تاجر ایرانی در مالزی آزاد شدند

یک مقام قضایی مالزی امروز از آزادی ۷ متهم به ربودن یک تاجر ایرانی در روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری نیو استریت تایمز، ۷ نفری که متهم به ربودن یک تاجر ایرانی در سال گذشته بودند، روز دوشنبه با حکم دادگاهی در مالزی آزاد شدند.

پایگاه خبری نیو استریت تایمز امروز در این باره به نقل از «رادزیا کمارودین» (Siti Radziah Kamarudin) دادرس دادگاه مذکور اعلام کرد: بازجویی ها می تواند با توجه به احضاریه ای که برای هر دو طرف یعنی قربانی و شاکی ارسال می شود، ادامه یابد.

این ۷ نفر که در میان آن ها نام دو پلیس نیز به چشم می خورد متهم بودند که «رضا منفرد» تاجر ایرانی معروف به «داتوک» را در نهم نوامبر سال گذشته ربوده بودند.

این پایگاه خبری در این باره ادامه داد: هنگامی که روز گذشته موعد بررسی این پرونده بود، وکلاء درخواست کردند به دلیل عدم حضور شاکی و فرد قربانی؛ متهمان رفع اتهام شوند؛ اما این رفع اتهام موقت بوده و به معنای تبرئه نیست.

وکلاء در این باره اعلام کردند: این سومین باری است که جلسه محاکمه برگزار شده و هر دو طرف شاکی و قربانی در دادگاه حضور نمی یابند.

گفتنی است، این تاجر ایرانی آذر ماه سال گذشته در خیابان «امپنگ هیلیرم» واقع در شهر «کوالالامپور» پایتخت مالزی ربوده شده بود.

پلیس مالزی در روزهای اولیه این حادثه اعلام کرده بود که این تاجر در زمینه نفت و گاز فعالیت می کرد و دو روز پس از ربوده شدن نیز در ایالت «ملاکا» آزاد شده بود.

کد N1391950

وبگردی