آفتاب
مقام مسوول در وزارت جهادکشاورزی:

موفقیت بخش کشاورزی نتیجه مدیریت و فرهنگ جهادی است

موفقیت بخش کشاورزی نتیجه مدیریت و فرهنگ جهادی است

تهران- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهادکشاورزی می گوید، مدیریت جهادی در موفقیت اجرای طرح های مختلف بخش کشاورزی همچون خوداتکایی گندم، احیای550 هزار هکتار اراضی خوزستان و ایلام و پرورش ماهی در قفس، جایگاه ویژه ای داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمدعلی جوادی روز یکشنبه در دهمین همایش ملی و نخستین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی افزود: مدیریت جهادی در تحقق اقتصاد مقاومتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به طوری که در سال های گذشته افرادی که در جنگ حضور داشته اند در طرح خودکفایی گندم که در آستانه دستیابی آن هستیم و طرح احیای550 هزار هکتار اراضی خوزستان و ایلام، موفق عمل کرده اند.
وی افزود: در واقع در دوره 10 سال نخست پیروزی انقلاب اسلامی بهترین نوع مدیریت که با تعامل، انگیزه خالص و همگام با مردم در محرومیت زدایی نقش داشت، مدیریت جهادی بود.
جوادی به نقش جهادگران در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: با تاسیس نهاد جهاد سازندگی، جهادگران به طور داوطلبانه از استان های مختلف کشور به جبهه های جنگ اعزام شدند و بخش عمده ای از مهندسی جنگ را بر عهده گرفتند به طوری که سه هزار و 300 شهید جهادگر تقدیم کشور شد.
وی با اشاره به اعزام 500 هزار جهادگر در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: این افراد کمک بی سابقه ای به بسیج، سپاه و ارتش در پشتیبانی جنگ کرده اند و پس از ادغام وزارتخانه های جهادسازندگی و کشاورزی، فرهنگ جهادی باقی مانده و بسیاری از پروژه های کشور با مدیریت جهادی اجرا می شود.
جوادی، هدف از برگزاری این همایش را آشنایی مدیران اجرایی کشور با برنامه ریزی، کاربرد دانش در مدیریت، چگونگی تعامل با مردم و اجرای پروژه های بزرگتر در کشور عنوان کرد.
به گزارش ایرنا؛ در این همایش کد نظارت بر ذبح و صید شرعی محصولات دامی و شیلاتی به منظور توسعه غذای حلال و ملی سازی برند غذای حلال در کشور با حضور حسن عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و برخی معاونین رونمایی شد.
دهمین همایش ملی و اولین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی روزهای 24 و 25 مردادماه به مدت دو روز در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.
اقتصام**9186 **1561
کد N1390018

وبگردی