آفتاب
نعمتی در تذکری شفاهی:

وزارت دادگستری دربرخورد با مساله توهین به رئیس‌جمهورکوتاهی می‌کند

وزارت دادگستری دربرخورد با مساله توهین به رئیس‌جمهورکوتاهی می‌کند

نماینده مردم تهران در تذکری خطاب به وزیر دادگستری گفت: اخیرا در کشور هتک‌حرمت‌هایی به رئیس‌جمهور می‌شود اما متاسفانه شما سکوت کرده‌اید.

به گزارش خبرنگار مهر،در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بهروز نعمتی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر دادگستری گفت: اخیرا در کشور هتک‌حرمت‌هایی به رئیس‌جمهور می‌شود اما متاسفانه شما سکوت کرده‌اید. شما بر اساس اصل 160 قانون اساسی وظیفه دارید هماهنگی‌های لازم بین قوه قضائیه، مجلس و دولت را فراهم آورید. متاسفانه ما فکر می‌کنیم شما در این زمینه کوتاهی می‌کنید.

نماینده مردم تهران همچنین با اشاره به مشکلات شهر تهران گفت: با توجه به مشکلات اصلی تهران از جمله ترافیک و آلودگی هوا، یکی از بحث‌ها،‌ حضور و تردد اتومبیل‌های مختلف از شهرهای اقماری مثل شهرری و اسلامشهر به تهران است. در سفری که رئیس‌جمهور به اسلامشهر داشتند قرار بر این شد که 400 میلیارد تومان برای بحث مترو اسلامشهر تخصیص پیدا کند که این موضوع تا الان تحقق پیدا نکرده است.

نعمتی از وزیر اقتصاد نیز به دلیل عدم تخصیص ارز مبادله‌ای به صنایع غذایی انتقاد کرد و گفت: اگر قرار است ارز تک‌نرخی شود،‌ باید برای همه صنایع این اتفاق بیفتد الان بعضی از مسائل را استثناء کرده‌اید، اگر قرار است استثنایی واقع شود، اصلی‌ترین موضوع، غذای مردم است. متاسفانه صنایع شیر و صنایع غذایی با مشکلات جدی مواجه هستند.

کد N1389622

وبگردی