آفتاب

سقوط بالابر در کرمان 5 مجروح بر جا گذاشت/ حال 2 نفر وخیم است

سقوط بالابر در کرمان 5 مجروح بر جا گذاشت/ حال 2 نفر وخیم است

کرمان - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سقوط بالابر در میدان قدیم میوه و تره بار شهر کرمان به مجروح شدن 5 کارگر انجامید.

سید محمد صابری عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل اعزامی نیروی های اورژانس امروز بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه در محل میدان قدیم میوه و تره بار شهر کرمان خود را به این محل رساندند.
وی اظهار کرد: 4 کد عملیاتی با 8 پرسنل اورژانس در عملیات امداد و نجات مجروحان سقوط بالابر در محل حادثه حضور داشتند.
وی گفت: شدت جراحت دو نفر از مجروحان حادثه سقوط بالابر در شهر کرمان زیاد است و حال آنها وخیم اعلام شده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمان افزود: یکی از مجروحان حادثه به دلیل وخامت اوضاع به بیمارستان افضلی پور کرمان و 4 نفر دیگر به بیمارستان شهید باهنر اعزام شدند.
وی حال یکی از مجروحان را که در بیمارستان افضلی پور شهر کرمان بستری است وخیم اعلام کرد و گفت: یکی دیگر از مجروحان نیز که در بیمارستان باهنر بستری است جراحات عمیقی و زیادی دارد.
صابری بیان کرد: 3 مجروح دیگر حادثه سقوط بالابر در میدان قدیم میوه و تره بار شهر کرمان جراحات جزئی دارند و هم اکنون در بیمارستان شهید باهنر تحت درمان قرار دارند.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی کرمان نیز گفت: بالابر میدان میوه و تره بار قدیم شهر کرمان از نوع 18 متری بوده است.
علی عسکری افزود: نیروها و یگان امداد و نجات آتش نشانی نیز بلافاصله بعد از اطلاع از وقوع حادثه و در کمترین زمان ممکن خود را به محل سانحه رساندند.
وی گفت: دلیل سقوط این بالابر در دست بررسی است.
وی افزود: پروژه تجاری بهار رضوی در محل قدیم میدان میوه و تره بار شهر کرمان در حال اجراست و نیروهای آتش نشانی، کارگران گرفتار در میان آهن های بالابر سقوط کرده را نجات دادند.
3029/3028 / 1539
کد N1385502

وبگردی