آفتاب

مردم از دوگانه سوزکردن خودروها درمراکز متفرقه خودداری کنند

مردم از دوگانه سوزکردن خودروها درمراکز متفرقه خودداری کنند

تهران-ایرنا- گروه خودروسازی سایپا با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: مردم از نصب و خرید تجهیزات گازسوز بر روی خودروی خود خارج از شبکه های نمایندگی مجاز گروه سایپا خودداری کنند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سایپا و به دنبال انتشار اخبار انفجار یک دستگاه خودرو پراید در جایگاه شارژ گاز سی-ان-جی گروه سایپا در اطلاعیه صادره تاکید دارد مردم فقط از شبکه های نمایندگی مجاز این شرکت خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
درادامه این اطلاعیه آمده است: باتوجه به مشخصات ظاهری خودرو که در اخباری که منتشرشده مشاهده می شود محل شارژ گاز خودرو در سمت محل شارژ بنزین (درب باک بنزین) خودرو قرار داده شده و این موضوع نشان دهنده این است که این خودرو در کارگاه های سطح شهر مجهز به مخزن و سیستم سی-ان-جی شده و تجهیزات آن تجهیزات اصلی کارخانه ای نیست.
گروه خودروسازی سایپا تاکید دارد: هموطنان فقط از طریق نمایندگی های رسمی گروه سایپا نسبت به خرید خودرو و تجهیزات یدکی اقدام کرده و به هیچ وجهی اقدام به خرید تجهیزات سی-ان-جی خودرو خارج از شبکه های نمایندگی مجاز نکنند.
لازم به ذکر است درباره ایمنی خودروهای تولیدی گروه سایپا، همه خودروهای دوگانه سوز میکسری و انژکتوری تولید شده در این گروه مجهز به واحد کنترل الکترونیکی سیستم سوخت رسانی گاز بوده و کنترل گاز خروجی از مجموعه رگلاتور گاز توسط این قطعه صورت می گیرد و علاوه بر آن رگلاتور های گاز سیستم سوخت رسانی مجهز به شیر های قطع کن برقی در مدار های فشار بالا و پایین بوده و همه شیر های مخازن مورد استفاده در شرکت سایپا مجهز به فیوزهای کنترلی فشار و دما هستند و در صورت بروز هرگونه نقص و یا نشتی احتمالی، مسیر جریان گاز خروجی از مخازن به طور کامل تحت کنترل قرار می گیرد و در صورت لزوم قطع می شود.
اقتصام**2078**1440
کد N1385452

وبگردی