آفتاب

آغاز نمایش مجموعه فیلم‌های اصغر فرهادی در گروه هنر و تجربه

آغاز نمایش مجموعه فیلم‌های اصغر فرهادی در گروه هنر و تجربه

اکران عمومی مجموعه فیلم‌های اصغر فرهادی کارگردان مطرح سینمای ایران در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم‌های رقص در غبار ، شهر زیبا، چهار شنبه سوری، جدایی نادر از سیمین و گذشته فیلم‌هایی از اصغر فرهادی هستند که نمایش خود را در سینماهای گروه هنر وتجربه آغاز کرده اند.

قرار است همزمان با اکران فیلم فروشنده در سینماها، این فیلم هم علاوه بر اکران عمومی در سینماهای گروه هنر وتجربه اکران شود.

رقص در غبار

فیلم رقص در غبار که اولین فیلم کارنامه فرهادی است نمایش خود را از شنبه هفته اخیر در سینماهای گروه هنر وتجربه آغاز کرده و جدید ترین سانس نماسش این فیلم امروز چهارشنبه ساعت 19 در پردیس هویزه مشهد خواهد بود .این فیلم فردا(پنج شنبه ) ساعت 17 در موزه سینما و ساعت 19 در سینما فرهنگ نمایش خواهد داشت .

شهر زیبا

شهر زیبا هم از یکشنبه هفته اخیر نمایش خود را در سینماهای هنر وتجربه آغاز کرده و جدیدترین نمایش آن امروز چهار شنبه بیستم مرداد در سینمای هنر وتجربه شیراز و از ساعت 18 خواهد بود .

این فیلم فردا(پنج شنبه ) ساعت 19 در پردیس سینمایی هویزه مشهد نیز نمایش خواهد داشت .

رقص در غبار جمعه ساعت 17 در موزه سینما و ساعت 19 در سینما فرهنگ نمایشهای دیگری خواهد داشت .

چهار شنبه سوری 

چهارشنبه سوری دیگر ساخته اصغر فرهادی هم از روز دوشنبه اکران خود را در سینماهای گروه هنر و تجربه آغاز کرده و جدید ترین سانس این فیلم روز جمعه 22 مرداد در سانس 18 در سینمای هنر و تجربه شیراز خواهد بود ودر همین روز در پردیس سینمایی هویزه مشهد در ساعت 19 نمایش دیگری خواهد داشت 

جدایی نادر از سیمین 

جدایی نادر از سیمین نیز از روز سه شنبه نمایش خود را در سینماهای گروه هنر وتجربه آغاز کرده و جدیدترین سانسهای نمایش این فیلم در رورز یک شنبه 24 مرداد خواهد بود .این فیلم در این روز ابتدا ساعت 17 در موزه سینما نمایش خواهد داشت وسپس در ساعت 19 در سینما فرهنگ به نمایش در خواهد آمد .

گذشته 

گذشته نیز نمایش خود رااز روز چهارشنبه(امروز) در سینماهای گروه هنر وتجربه آغاز کرده و امروز در پردیسهای  کوروش و چارسو در سانس ساعت 20خواهد بود . نمایش بعدی این فیلم در سینماهای هنر وتجربه در روز دوشنبه هفته آینده خواهد بود.

57245

کد N1384086

وبگردی