آفتاب
درگفتگو با مهر عنوان شد:

نیمی از سوله های بحران در اختیار سازمان مدیریت بحران نیست

نیمی از سوله های بحران در اختیار سازمان مدیریت بحران نیست

در حالی که بر اساس مصوبه شورای شهر تهران باید تمامی سوله های بحران به سازمان مدیریت بحران واگذار شود، رئیس کمیته عمران گفت: بیش از نیمی از سوله های بحران در اختیار سازمان مدیریت بحران نیست.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارها اعضای شورای شهر تهران نسبت به تغییر کاربری سوله های بحران به سازمان مدیریت بحران تذکر داده اند، گفت: در شورای شهر تهران مصوبه ای دوفوریتی داریم که در ابتدا باید سوله های بحران به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تحویل داده شود و اگر قرار است کاربری برای این سوله ها تعریف شود باید با موافقت این سازمان و در پی انعقاد تفاهم نامه صورت گیرد.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران افزود: این اتفاق باید انجام می شد که هنوز گزارشی به دست ما نرسیده که نشان بدهد، تفاهم نامه ای برای واگذاری سوله های بحران وجود دارد.

وی تصریح کرد: تعداد سوله های بحران قابل توجه است اما بیش از نیمی از سوله ها در اختیار سازمان مدیریت بحران نیست. البته ما نمی گوییم که کاربری برای سوله ها تعریف نشود اما هر کاربری باید با الزامات مدیریت بحران باشد و سازمان مدیریت بحران باید با امضای موافقت نامه واگذار کند نه اینکه بدون اطلاع تغییر کاربری دهند.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: سازمان مدیریت بحران بر اساس مصوبه شورا می بایست هرچه زودتر سوله های بحران را تعیین تکلیف کند و کاربری ها تحت نظر سازمان مدیریت بحران باشد.

به گزارش مهر، ﻃﺮح «اﺻﻼﺣﯿﻪ ﻣﺼﻮﺑﻪ اﻟﺰام ﺷﻬﺮداری ﺑﻪ در اﺧﺘﯿﺎر ﻗﺮار دادن ﮐﻠﯿﻪ ﭘﺎﯾﮕﺎﻩﻫﺎی ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺤﺮان ﻣﻨﺎﻃﻖ ۲۲ﮔﺎﻧﻪ ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان ﺑﻪ ﺳﺎزﻣﺎن ﭘﯿﺸﮕﯿﺮی و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺑﺤﺮان ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان»  فروردین ماه سال جاری در صحن علنی شورای شهر تهران به تصویب رسید.

کد N1383810

وبگردی