آفتاب

قمری: آمادگی میزبانی برای تایم تریل بالای 80 درصد است

قمری: آمادگی میزبانی برای تایم تریل بالای 80 درصد است

ریو- ایرنا- رییس فدراسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه آروین گودرزی با ضعف بدنی روبرو شد، گفت: قادر میزبانی برای حضور در تایم تریل انفرادی المپیک ریو بالای 80 درصد آمادگی دارد و مصدومیتش برطرف شده است.

خسرو قمری امروز (سه شنبه) در گفت و گو با ایرنا در مورد وضعیت آروین گودرزی گفت: او هشت روز است که سرمای شدیدی خورده و با افت بدنی روبه رو شده است. او و قادر میزبانی گزینه های ما برای حضور در تایم تریل انفرادی بودند، اما آروین گودرزی به علت ضعف شدید بدنی از ما خواست در این مسابقه شرکت نکند.
وی ادامه داد: قادر میزبانی تنها گزینه ما برای حضور در تایم تریل انفرادی است و او فردا مسافت 52 کیلومتر را رکاب خواهد زد.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری در مورد وضعیت مصدومیت قادر میزبانی گفت: او با مصدومیت جزیی روبه رو است، اما با توجه به درخواست آروین گودرزی و اعلام آمادگی قادر میزبانی در نهایت او به عنوان نماینده تایم تریل انفرادی انتخاب شد.
وی افزود: مسیر مسابقه کاملا سربالایی است و قادر میزبانی شرایط رکاب زدن در این رقابت را دارد.
قمری خاطرنشان کرد: باید از فدراسیون پزشکی تشکر کنم که تمام تلاش خود را برای حضور قادر میزبانی در تایم تریل انفرادی کرد و در نهایت موفق شد این ورزشکار را به این رقابت برساند.
وی اظهار کرد: امیدوارم مصدومیت قادر میزبانی در روز مسابقه برای او دردسر ساز نشود و بتواند با کیفیت واقعی خود رکاب بزند.
رییس فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان گفت: بهترین های دوچرخه سواری دنیا از 40 کشور در مسابقه فردا رقابت خواهند کرد و ما باید بین بهترین های دنیا جایگاهی بدست بیاوریم.
وی افزود: امیدوارم بتوانیم نسبت به گذشته ارتقا جایگاه داشته باشیم، اما تمام تیم ها بهترین نفرات خود را برای مسابقه فردا آماده کرده اند.
قمری تصریح کرد: ما باید بدانیم در میان کشورهای نیمه حرفه ای قرار داریم، اما در المپیک باید با حرفه ای ترین ها رقابت کنیم.
بازیهای المپیک تابستانی 2016 از 15 مرداد ماه در ریودوژانیرو آغاز شده است و تا 31 مرداد ماه ادامه دارد.
ورزشی **9118**1584
کد N1382323

وبگردی