آفتاب

سردار نقدی: علم بدون اخلاق برای جامعه بشری مضر است

سردار نقدی: علم بدون اخلاق برای جامعه بشری مضر است

تهران - ایرنا - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر ما بخواهیم علم را در خودمان اضافه کنیم ولی بدون اخلاق باشد حتما برای جامعه بشری مضر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، سردار محمدرضا نقدی روز سه شنبه در مراسم اختتامیه نهمین دوره لیگ علمی بین المللی پیشگامان ایران در دانشگاه شهید بهشتی افزود: تلاش عملی برای به دست آوردن علم و موقعیت، تلاشی برای شناخت قدرت خداست.
نقدی در ادامه تصریح کرد: با این همه قوانین و مقررات که با طراحی و دقت بالا می باشد انسان خاکی در مقابل آن عظمت خاضع است و میلیاردها فرمول و قانون و سنت درست شده که در کنار هم دنیای طبیعت و کائنات را درست کند.
وی افزود: امروز عده ای همین علم را وسیله خشونت قرار داده اند و ابزاری برای زورگویی و سمتگری در دنیای امروزی استفاده می کنند چرا که امروز ما شاهد هستیم موشک هایی که بر سر مردم یمن ریخته می شوند ابزارهای جنگی و علمی هستند که توسط دانشمندان متخصص طراحی و برنامه ریزی شده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به کشتار مردم بی گناه فلسطین عنوان کرد و گفت: در درگیری و جنگ های اخیر دو هزار کودک در کشور فلسطین کشته شده اند که این کشتار توسط هواپیماهای بدون سرنشین توسط یکسری دانشمند طراحی و ساخته شده تا مردم بی گناه را به خاک و خون بکشد و همچنین در کشور ما نیز یکسری از مردم در طول سال های دفاع مقدس براثر سلاح های شیمیایی که بر جان و تن خود هنوز دارند توسط همین دانشمندان علم و شیمی دان های غربی که طراحی شده بود دچار این بیماری ها هستند.
سردار نقدی در ادامه اظهارکرد: امروز اگر می خواهیم آسوده باشیم باید ابزار علم را از دشمنان بشریت بگیریم و مادامی که ما دانش بشر داشته باشیم دشمنان نظام از زورگویی و سلطه استفاده نخواهند کرد.
ادامه دارد...
اجتمام**1996**9132 ** 1569
کد N1381828

وبگردی