آفتاب
کارخانه در گفت‌وگو با ایلنا:

مساله لباس بسیار مهم است و بر عملکرد بازیکنان تاثیر زیادی دارد

مساله لباس بسیار مهم است و بر عملکرد بازیکنان تاثیر زیادی دارد

کارشناس والیبال کشورمان معتقد است لباس‌های تیم، روی روحیه بازیکنان تاثیر زیادی دارد اما قبل از المپیک باید این مسائل را حل می‌کردیم و حالا بازیکنان باید فقط به بازی‌ها فکر کنند.

مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، با اشاره به بازی پیش روی ایران با تیم ملی لهستان گفت: بازی سخت و دشواری مقابل لهستان داریم. ما با این تیم در تورنمنت‌های مختلف بازی کردیم و شناخت کافی داریم. ما باید باخت قبل را فراموش کنیم و پیروزمندانه و با ثبات مقابل لهستان حاضر شویم. 

وی افزود: بازیکنان نباید فراموش کنند که  در المپیک بازی می‌کنند و ممکن است چهار سال دیگر نتوانند در المپیک بعد حاضر باشند. باید بازی به بازی بهتر شوند و با تمام وجود برای پوئن گرفتن و پوئن ندادن بجنگند. امیدوارم شرایط این بازی بهتر از بازی قبل باشد.

وی در رابطه با شکست ایران مقابل آرژانتین نیز گفت: ما المپیک را با باخت شروع کردیم. این باخت باید درسی باشد برای بازی‌های بعدی. به عقیده من آرژانتین آن‌قدرها هم سر نبود که با نتیجه سه بر صفر ما را شکست دهد. ما یک سری ضعف فنی داشتیم و البته فشار روانی بازی هم بسیار بالا بود. به هرحال باید همه بازیکنان، کادرفنی و مسئولان دست به دست هم دهند که در ادامه بازی‌ها جبران کنیم.

وی درباره حواشی پیش آمده بر سر لباس‌های کاروان و لباس تمرین تیم والیبال گفت: به عقیده من موضوع لباس‌ها برای یک تیم بسیار اهمیت دارد. هم از لحاظ شکل ظاهری و هم از نظر کیفیتی، لباس‌ها باید سطح بالایی داشته باشند. لباس‌های تیم، روی بازی تیم‌ها و روحیه بازیکنان تاثیر زیادی دارد. البته قبل از المپیک باید این مسائل را حل می‌کردیم. در حال حاضر بچه‌ها باید تمرکز خود را روی رقابت‌ها بگذارند و به بازی‌ها بپردازند. 

کارخانه در پایان با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد گفت: مردم از این تیم انتظارات زیادی دارند که به حق هم هست. برای این تیم بسیار هزینه شده است. برای این که به المپیک برویم خیلی بها دادیم. بازیکنان هم تلاش فراوانی کردند. این که به المپیک رفتیم کار بزرگی کردیم اما من معتقدم بازیکنان بسیار خوبی داریم و تیم ایران جزو تیم‌های قوی حاضر در المپیک است و می‌تواند موفق باشد. انشاالله نتایج خوبی می‌گیریم.

کد N1381480

وبگردی