آفتاب

ترخیص دوساعته کالای کانتینری در گمرک منطقه آزاد قشم

ترخیص دوساعته کالای کانتینری در گمرک منطقه آزاد قشم

سرپرست پیشین گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم با ارائه گزارش عملکرد سال جاری از ترخیص دوساعته کالای کانتینری و ورود قانونی کالا از ...

دنیای اقتصاد، بندرعباس:سرپرست پیشین گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم با ارائه گزارش عملکرد سال جاری از ترخیص دوساعته کالای کانتینری و ورود قانونی کالا از مبدا بندر خصب عمان به گمرک سازمان به‌عنوان اقدامات مهم برای رضایت فعالان اقتصادی نام برد.

به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، کاظم قربانی در مراسم معارفه سرپرست جدید گمرک و ترانزیت منطقه آزاد قشم گفت: با تغییر روش‌ها، اصلاح ساختار سازمانی و گماردن همه نیروها در چارت سازمانی روند خدمات به تجار با کاهش زمان و رضایتمندی ارباب رجوع همراه شده است. وی افزود: خدمات در گمرک سازمان منطقه آزاد قشم با هدف جذب بیشتر فعالان اقتصادی و افزایش درآمد پایدار در این مجموعه دنبال می‌شود و با ساماندهی انجام شده کالاهایی همچون پارچه، پوشاک و کفش خریداری شده از مبدا بندر خصب عمان نیز به‌طور رسمی و قانونی وارد جزیره قشم می‌شود. قربانی ادامه داد: طی چهار ماه گذشته 12 هزار و 662 لنگه بار از بندر خصب در اسکله بهمن قشم تخلیه و ترخیص شد که موجب افزایش درآمدهای پایدار گمرک سازمان منطقه آزاد قشم شده است. وی گفت: اکنون چند صد کانتینر کالا مربوط به شرکت ایران خودرو، گلدیران و چند شرکت دیگر از گمرک سازمان منطقه آزاد قشم آماده ورود به سرزمین اصلی است که باعث افزایش سهم درآمدی 15 درصدی این سازمان خواهد شد.

کد N1381043

وبگردی