آفتاب

شکایات مردم به شهرداری چطور رسیدگی می شود؟

شکایات مردم به شهرداری چطور رسیدگی می شود؟

نتایج حاصل از سامانه ثبت شکایات مردم از شهرداری که به بخش بازرسی شهرداری تهران می رود، در حال بازنگری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مردم تهران، مشکلات و شکایات خود را به سامانه بازرسی شهرداری با شماره 137 اعلام می کنند، ولی بسیاری از مردم نمی دانند این شکایات چطور رسیدگی می شود و نتایج آن چطور مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.
در همین رابطه شهرداری تهران اعلام کرده مرحله سوم طرح بازخورد سنجي پيام هاي سامانه مديريت شهري 137 با حضورقائم مقام، مدير بازرسي، مسئول سامانه مديريت شهري 137 و شهرداران نواحي ششگانه در منطقه 16 آغاز شده است.
مصطفی احدي مدير بازرسي منطقه با اعلام اين خبر به سرویس مشکلات مردم گفت: در راستاي ارزيابي عملكرد شهرداران نواحي ششگانه و به منظور افزایش كيفيت رسيدگي به مطالبات و پيام هاي سامانه 137 و رضايتمندي شهروندان منطقه طرح بازخورد سنجي به صورت متمركز با حضور قائم مقام منطقه ، شهرداران و روساي ادارات نواحي ششگانه در دفتر سامانه مديريت شهري 137 منطقه برگزار شد.
او گفت: با توجه به اهميت و ضرورت تسريع در رسيدگي به پيام هاي شهروندان، يكي از موضوعات مورد بحث در اين جلسات، بررسي زمان پاسخگويي ادارات نواحي ششگانه به درخواست ها و پيا مهاي صد وسی وهفت بود .
اشرفي مسئول سامانه مديريت شهري 137 منطقه نیز در این باره گفت: طرح بازخورد سنجي نواحي ششگانه در راستاي تحقق برنامه هاي مرتبط با دستورالعمل ابلاغي طرح نگهداشت شهر با محوريت شهر، شهروند و شهرداري در دستور كار سامانه مديريت شهري 137 منطقه قرار گرفت و در اين جلسات پس از ارائه گزارش عملكرد سه ماهه ابتدايي سال نود وپنج نواحي و قائم مقام شهرداری منطقه هم خواستار تسريع در رسيدگي به مطالبات و شکایات شهروندان شد.


46231

 

کد N1380429

وبگردی