آفتاب
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

امروز به برکت ولایت از موضع قدرت با دنیا صحبت می کنیم

امروز به برکت ولایت از موضع قدرت با دنیا صحبت می کنیم

بیرجند - ایرنا - رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: امروز به برکت نعمت ولایت فقیه،ایران کشوری پیشرفته است و از موضع قدرت با دنیا صحبت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی روزدوشنبه در مراسم معارفه حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نخستین نماینده ولی فقیه استان خراسان جنوبی در مسجد امام حسین (ع) بیرجند اظهار کرد: عزت ما در جهان به برکت ولایت است، باید با حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه یکپارچگی خود را حفظ کنیم.
وی افزود: وقتی نمایندگان ملت عزتمندانه یک طرف و نمایندگان شش قدرت بزرگ آن طرف میز می نشینند و حرف نمانیدگان مردم ایران را گوش می دهند به دلیل قدرت این ملت بزرگ است.
وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ولایت است، امام خمینی (ره) به عنوان یک مرجع تقلید ، شخصیت تربیت شده در مکتب فقه جعفری و بهره مند از مکتب پر فیض، فیضیه قم بپاخاست و عظمتی در کشور ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: مردم به این مرجع بزرگ دل دادند و از او سخن دل شنیدند، و دل های خود را با سخنانش نورانی کردند.
وی تصریح کرد: امام خمینی با قدرت معنوی خود آب بیداری را بر چشمان خمار آلود یک ملت زد و آنها را بیدار کرد.
** امام خمینی(ره)تحولی عظیم در جهاد ایجاد کرد
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در ادامه بیان کرد: حضرت امام تحولی عظیم در جهان و منطقه ایجاد کرد و این جزیره ثبات را برای آمریکایی ها ناامن و نظام طاغوت را در هم شکست و نظام اسلامی را مستقر کرد.
به گزارش ایرنا، تقوی افزود: هر کس دل در گرو نظام اسلامی دارد باید ولایت و امام امت برایش محور باشد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اظهار کرد: امروز در این جایگاه امام دیگری که همه حسنه و خوبی هایی را که یک انسان می تواند به تنهایی دارا باشد، بطور کامل در خود جمع کرده است.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری انسان کاملی است که رجای رجایی، هنروری باهنر، صداقت صدوقی، شرافت اشرفی، طهارت مطهری، و راست قامتی شهید مظلوم بهشتی و همه خوبی های امام خمینی(ره) را همراه خود دارد.
وی یادآور شد: پرچمی که امام در سال 1357 به احتزاز درآورد، بر شانه غیرت این مرد بزرگ در احتزاز است.
** رهبری با اندیشه هایش منطقه را رهبری می کند
وی اضافه کرد: رهبری با اندیشه های بلندش یمن، سوریه، لبنان، بحرین، عراق وافغانستان و امت بیدار شده اسلامی را در منطقه هدایت و رهبری می کند.
تقوی گفت: بذر بیداری را امام راحل از فیضیه افشاند و رشد و شکوفایی و تقویت آن را رهبری معظم انقلاب به شایستگی بارور کرد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: کسانی که امید داشتند بعد از امام راحل، انقلاب از مسیر خود خارج شود، امام دیگری با صلابت، شجاعت و قاطعیت و مدیریت بالا همچنان کشتیبان این کشتی است.
وی اظهار کرد: در جهان امروز کسی که این ملت را به مقاومت در برابر سلطه جهانی فرا خوانده ولی فقیه و رهبر انقلاب است.
وی یادآور شد: مقام معظم رهبری مثل مرحوم امام خمینی(ره) در دل مردم جای دارد، همه پیشرفت های علمی، نظامی ،فرهنگی و ... ما به لطف نعمت ولایت است.
** ادعای حقوق بشر غرب دروغ است
وی ادامه داد: کشورهای غربی با ژست حمایت از حقوق بشر اگر یک گربه در یکی از خیابان ها با یک ماشین تصادف کند، رسانه ها سر و صدا حمایت از حقوق حیوانات را سر می دهند.
وی تصریح کرد: این کشورهای حیله گر که برای گربه و سگ مرثیه سرایی می کنند، در برابر کشتار کودکان مظلوم یمن، سوریه و ... بی تفاوت هستند در حقیقت حقوق بشر برای آنها هیچ ارزشی ندارد و فقط از آن استفاده ابزاری می کنند.
تقوی اظهار کرد: ژست حقوق بشری غرب دروغی بیش نیست، تاریخ استکبار سیاه و آغشته با خون ملت های مظلوم است.
به گزارش ایرنا، وی افزود: اندیشه ولایت فقیه است که در مقابل همه این جنایت ها ایستاده، این اندیشه متصل به غدیر است.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اظهار کرد: امروز یک روحانی نورانی، شخصیت ارزشمند از خانواده ایمان، تقوی و روحانیت، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی به عنوان اولین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی توسط مقام معظم رهبری منصوب شدند.
وی با اشاره به همکاری اش با حجت الاسلام والمسلمین عبادی در مجلس دوره پنجم افزود: وی مردی شریف، مومن، انقلابی است.
وی یادآور شد: عبادی نسخه ای از ولی فقیه است و بوی عطر ولایت می دهد و مردم ولایتمدار خراسان جنوبی از اهل سنت و تشیع باید نماینده ولی فقیه خود را با تمام توان حمایت کنند.
** اهل سنت خراسان جنوبی مردمانی انقلابی هستند
وی تاکید کرد: اهل سنت خراسان جنوبی مردمی انقلابی هستند و به محور ولایت و انقلاب علاقه مند هستند و این مراسم نقطه عطفی برای مردم ولایتمدار خراسان جنوبی است.
همچنین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: راه امام راحل از سال 1342 با آن همه مشکل آغاز شد و به بار نشست، امروز امتداد آن را مردم ولایت مدار سپری می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی افزود: امروز تجربه ، نشیب و فراز ها در سطح بین الملل و منطقه همه مردم را کارشناسان آگاه به امور کرده است.
وی اظهار کرد: استکبار جهانی از عنوان حقوق بشر آزای، دموکراسی استفاده می کند اما در عمل اعتقادی به آن ندارد.
وی یادآور شد: مردم سوریه، مصر ، لبنان، افغانستان توسط مزدوران استکبار جهانی قتل و غارت می شوند و هیچ کدام از این مدعیان دروغین حقوق بشر واکنشی به این جنایات نشان نمی دهند.
وی گفت: مقام ولایت الله، یک مقام تشریفاتی نیست، راه عبودیت خداوند است و با تشکیل نظام اسلامی، تدوین قانون اساسی، مجلس و دولت و نیروهای مسلح قدرتمند و پیشرفت های علمی نصیب کشور شد، برای حفظ عزت وسربلندی خود باید با تمام وجود از نظام دفاع کنیم.
2047/7559/
کد N1380339

وبگردی