آفتاب

معرفی مدیر مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر فجر

معرفی مدیر مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر فجر

سعید اسدی (دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر)، طی حکمی میلاد اکبرنژاد را به عنوان مدیر مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، میلاد اکبرنژاد که از نمایشنامه نویسان خلاق  و با تجربه  عرصه حرفه‌ای تئاتر کشور است به عنوان مدیر مسابقه نمایشنامه نویسی سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شد. 

در حکم انتصاب، پیگیری و نظارت بر فرایند انتخاب آثار و معرفی ۱۰ اثر برگزیده گروه داوری جهت خوانش آثار ، برگزاری جلسات نقد و تبادل نظر درباره نمایشنامه‌های منتخب، ایجاد زمینه جهت معرفی نمایشنامه­‌های برگزیده به جامعه تئاتر با حضور هنرمندان، متخصصان و گروه‌های حرف‌ه­ای تئاتر و پیگیری آماده سازی چاپ و انتشار مطلوب آثار در هماهنگی با بخش انتشارات و پزوهش جشنواره، از جمله نکات مورد تأکید در مدیریت بهینه این بخش ذکر شده است.

میلاد اکبر نژاد متولد ۱۳۵۴  اشکنان در استان فارس، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد گارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران است. از مجموعه نمایشنامه‌های نگاشته وی می‌توان به آثاری چون «شهرزاد هورالهویزه» ، «شکسپیر آوریل ۱۹۹۹» ، «شکسپیر خون ۲۰۰۳» ، «دانتون» و « ۲۰۱۱ بیداری در نورنبرگ» اشاره کرد.  اکبرنژاد برنده جوایز بسیاری در عرصه نمایشنامه نویسی در جشنواره‌های ملی و بین المللی تئاتر از جمله نویسنده برگزیده مسابقه ایران در جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای  نمیشنامه ی «کابوس وقتی کاپوچینو تمام می‌شود » و نویسنده  برتر دومین همایش تئاتر عاشورایی برای نمایشنامه « حقیقت دارد...» بوده و تعدادی از آثار وی نیز به چاپ رسیده است.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی  یکم تا دوازدهم بهمن ماه۱۳۹۵ برگزار خواهد شد

کد N1380093

وبگردی