آفتاب
تحولات یمن؛

۱۲ شهید درحملات سعودیها به منطقه عذر/حمله به مواضع سعودی در نجران

۱۲ شهید درحملات سعودیها به منطقه عذر/حمله به مواضع سعودی در نجران

برجاماندن ۱۲ شهید در حملات جنگنده های سعودی به منطقه «عذر» در بخش «نهم» استان صنعاء و هدف گرفتن مواضع سعودی در نجران از سوی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی از جمله اخبار و تحولات یمن است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، در پی حملات هوایی سعودی ها به منطقه «عذر» در بخش «نهم» استان صنعاء یمن ۱۲ نفر از جمله چند کودک و زن شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

یک منبع محلی در بخش «نهم» اعلام کرد که جنگنده های سعودی طی سلسله حملات هوایی منازل شهروندان در منطقه «عذر» را بمباران کردند که طبق آمارهای اولیه در پی آن ۱۲ شهروند یمنی به شهادت رسیدند.

در همین حال دو زره پوش سعودی در حمله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن به نجران منهدم و شماری از نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند. همچنین یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن شامگاه یکشنبه شماری از مواضع سعودی در نجران را هدف قرار داد.

یک منبع نظامی در نجران اعلام کرد که یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن ۱۰ موشک کاتیوشا را به مواضع نیروهای زمینی موسوم به «هنگ ۳۳» و ۵ موشک را نیز به موضع «الخضراء» شلیک کرد.

این منبع همچنین اظهار داشت که توپخانه ارتش و کمیته های مردمی ۱۳ خمپاره نیز به سمت موضع سعودی الخضراء شلیک کرد.

از سوی دیگر در پی مقابله نیروهای ارتش و کمیته های مردمی با پیشروی ناکام مزدوران سعودی به سمت منطقه «المناره» در بخش «نهم» ۱۴ نفر از مزدوران کشته شدند.

کد N1379004

وبگردی