آفتاب

قمری: نتایج دوچرخه سواران قابل قبول بود

قمری: نتایج دوچرخه سواران قابل قبول بود

ریو - ایرنا - رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، گفت: عملکرد دوچرخه سواران ایران در مسابقات المپیک ریو با وجود بدشانسی هایی که گریبانگیر آنها شد، قابل قبول بود.

خسرو قمری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا، گفت: قادر میزبانی در کیلومتر حدود 170 دچار حادثه شد و به زمین خورد واز ناحیه کمر با آسیب دیدگی روبه رو شد، ولی تا کیلومتر 210 با وجود مصدومیت شدید، مسابقه را ادامه داد. در کیلومتر 215 به دلیل نبود کنترل ترافیک مسیر، برگزار کننده از ادامه مسابقه ورزشکارانی که جزو نفرات آخر مسابقه بودند، جلوگیری می کند.
وی در خصوص مصدومیت قادر میزبانی افزود: در حال حاضر شرایط او مناسب است.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، گفت: از میان 158 دوچرخه سوار مطرح و پرافتخاری که در این مسابقات حضور داشتند برخی از آنها نتوانستند مسابقات را به پایان برسانند و در نهایت از 158 دوچرخه سوار تنها 62 ورزشکار به خط پایان خط راه یافتند.
وی تصریح کرد: شاید قادر میزبانی اگر در گروه 30 نفره ای که جدا از ورزشکاران دیگر بود، قرار داشت قطعا می توانست در میان 25 یا 30 نفر برتر مسابقات قرار گیرد زیرا تخصص او در سربالایی است و می توانست آنجا توانایی خود را بیشتر به نمایش بگذارد.
قمری اظهار کرد: از عملکرد قادر میزبانی و آروین گودرزی راضی هستم اما در مورد صمد پورسیدی او در کیلومتر 70 با مشکلی که برای دوچرخه اش به وجود آمد می توانست خیلی سریع مشکلش را حل کند و به مسابقات ادامه دهد.
وی تاکید کرد: در مجموع با وجود همه بدشانسی ها عملکرد تیم اعزامی دوچرخه سواری به مسابقات ریو قابل قبول بود.
رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص حضور قادر میزبانی در تایم تریل انفرادی المپیک ریو، گفت: امیدوارم او شرایط خوب خود را به دست آورد و بتواند 19 مرداد برای کشورمان به میدان رود.
وی افزود: امیدوارم این مسابقه برای میزبانی انگیزه ایی باشد تا بتواند به اهداف خود برسد.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 از امروز شنبه 16مردادماه بطور رسمی و با حضور 10 هزار و 444 ورزشکار از 206 کشور در 28 رشته ورزشی در شهر یودوژانیرو برزیل آغاز شد.
کاروان ورزشی ایران با 64 ورزشکار در 14 رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازیهای شرکت کرده است.
ورزشی **9118**1379
کد N1378668

وبگردی