آفتاب

رونمایی از سامانه ثبت نام الکترونیکی مراکز عرضه اسباب بازی

رونمایی از سامانه ثبت نام الکترونیکی مراکز عرضه اسباب بازی

تهران - ایرنا - همزمان با افتتاح دومین جشنواره ملی اسباب بازی در مرکز کانون پرورش فکری کودک و نوجوان، از سامانه ثبت نام الکترونیکی مراکز عرضه و فروش اسباب بازی در سطح کشور بهره برداری می شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، مراسم بهره برداری از سیستم ثبت نام الکترونیکی مراکز عرضه و فروش اسباب بازی در بخش دوم سمینار تخصصی «سمینار اقتصاد و کارآفرینی در صنعت اسباب بازی» فردا(دوشنبه) از ساعت 12 تا 13 برگزار می شود.
سامانه ثبت نام الکترونیکی، به عنوان بخشی از سایت شورای نظارت بر اسباب بازی، امکاناتی را فراهم کرده که واحدهای عرضه محصولات اسباب بازی و سرگرمی بتوانند بطور آن لاین ثبت نام کرده و پوستر شیشه ای این شورا را برای نصب در ویترین فروشگاه های خود دریافت کنند.
در این پوستر، کد مخصوص هر واحد فروش نصب شده و به خریداران اطلاع می دهد که در این فروشگاه کالاهای دارای هولوگرام شورای نظارت بر اسباب بازی موجود است.
همچنین در نخستی روز جشنواره ملی اسباب بازی، شاخصه های دانش بنیانی در صنعت اسباب بازی، در یک میزگرد تخصصی به بحث و بررسی گذاشته می شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اولین نشست تخصصی از نشست های پنج گانه دومین جشنواره ملی اسباب بازی، ساعت 17 تا 19 فردا(دوشنبه) با حضور سه کارشناس این حوزه، به بررسی شاخصه های دانش بنیانی در صنعت اسباب بازی و سرگرمی می پردازد.
بنابراین گزارش ، در این نشست سید مهدی سادات، حمید زادمهر و نماینده ای از گروه دانش بنیان، در این میزگرد تخصصی، صعنت اسباب بازی را از این منظر بررسی و راهکارهایی برای صنعتی شدن این حوزه نیز ارائه می دهند.
همچنین شرکت لگوی آموزشی نیز در اولین روز از جشنواره اسباب بازی، در دو کارگاه عمومی (ساعت 17 تا 20) و اختصاصی مربیان کانون (ساعت 14 تا 16)، روش های نوین تدریس بر اساس این لگوی آموزشی را ارائه می کند.
دومین جشنواره ملی اسباب بازی با شعار «من هم بازی، تو هم بازی» طی روزهای 18 تا 22 مرداد ماه در مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می شود.
فراهنگ ** 1417 ** 1071
کد N1378388

وبگردی