آفتاب

پیام مدیرعامل غدیر به مناسبت روز خبرنگار

پیام مدیرعامل غدیر به مناسبت روز خبرنگار

ایلنا: لازم می دانم به عنوان یکی از خادمین عرصه اقتصادی مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش اقتصادی رسانه ها که در انعکاس اخبار و دست آوردهای گروه شرکت های غدیر سعی فراوان داشتند.

به گزارش ایلنا مدیرعامل سرمایه گذاری غدیر به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی منتشر کرد که به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ن و القلم و مایسطرون

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛  گرامیداشت  این روز  فرصتی است مغتنم  تا جایگاه مهم و اثر بخش رسانه و نقش اطلاع رسانی در نظام تحولات اجتماعی و اقتصادی کشور مورد بازخوانی و دقت نظر قرار گیرد .این روز شکوهمند را که روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم است به همه خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض نمایم.

شرکت سرمایه گذاری غدیر به عنوان بزرگترین هلدینگ چند رشته ای کشور با سیاست نقش آفرینی و مشارکت در برنامه های توسعه ای کشور و تاثیر گذار در بازار سرمایه با توانمندی سرمایه گذاری در بخش های مختلف  ، به سهم خود از همکاری و تلاش همه خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه که صادقانه و دلسوزانه زمینه چرخش آزاد اطلاعات و گسترش مرزهای اطلاع رسانی را فراهم می نمایند ، تشکر و قدردانی می کند. 

لازم می دانم به عنوان یکی از خادمین عرصه اقتصادی مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران بخش اقتصادی رسانه ها که در انعکاس اخبار و دست آوردهای گروه شرکت های غدیر سعی فراوان داشتند، اعلام دارم  و  دست همه اصحاب قلم را برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و شکوفایی اقتصاد ملی  موفق و موید باشید.

غلامرضا سلیمانی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری غدیر

 

 

کد N1377729

وبگردی