آفتاب

پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال | صدرنشینی سرخ‌های پایتخت

پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال | صدرنشینی سرخ‌های پایتخت

همشهری آنلاین: در ادامه روزدوم از هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران چهار بازی انجام شد.

  • نفت ۳ - پدیده صفر

به گزارش ورزش سه؛ تيم نفت تهران با پيروزی پرگل مقابل پدیده تلافی دو نتيجه نه چندان دلخواه را در دو بازی قبلی را در آورد٬ 3 گل نفت توسط ایمان مبعلی دقایق 5 و 22 و محمد قاضی دقيقه 66  به ثمر رسيد تا شاگردان علی دایی یک طرفه ترین پيروزی این فصل ليگ را به دست بياورند و چهار امتيازی بشوند.

  • سپاهان 3 - استقلال خوزستان 1

تيم فوتبال سپاهان در یک بازی تماشایی با نتيجه 3 بر 1  استقلال خوزستان را شكست داد. با اين نتيجه سپاهان شش امتيازي شد و استقلال خوزستان به همان 4 امتياز اندوخته قبلي بسنده كرد.حرکت بدون توپ هنریکه و حرکت عرضی فرید بهزادی کریمی شرایط را برای گلزنی این بازیکن فراهم آورد و فرید بهزادی کریمی هم با حرکت زیبا و ضربه زیبا با پای چپ توپ را به سمت راست روبالو فرستاد و گل اول سپاهان به ثبت رسید.

 رسول نویدکیا روی شوت زیبا و دیدنی از پشت محوطه جریمه و از فاصله‌ای دور به زیبایی دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

 در یک ضدحمله توپ به بازیکنان سپاهان و طالب ریکانی رسید و این بازیکن در یک حرکت تکنیکی زیبا و سرتوپی که زد توپ را روی پای چپ خود آورد و به زیبایی و با شوتی محکم توپ را به کنج دروازه فرستاد تا گل سوم سپاهان رقم بخورد.

پاس رحیم زهیوی در محوطه جریمه به مهدی مومنی رسید و مهدی حاج بابایی با تشخیص خطا روی این بازیکن نقطه پنالتی را نشان داد، که رحیم زهیوی پشت توپ ایستاد و توپ را وارد درو.ازه کرد تا سومین گل خود در مسابقات و اولین گل استقلال خوزستان در این بازی رقم بخورد.

  • صبا يك - ماشين سازي تبريز يك

گل دقيقه 37 کریم اسلامی را جلال رافخایی در دقيقه 80 از روی نقطه پنالتی جبران کرد.  صبا همانند فصل قبل دو هفته اول را با تساوی آغاز کرد و بعد از کسب 2 امتياز از صنعت نفت آبادان و پيکان٬ حالا به مصاف ماشين سازی که دیگر تيم تازه راه یافته به ليگ برتر به حساب میآید رفت؛ خطيبی امسال در بازگشت دوباره به سطح اول فوتبال ایران تيم قدرتمندی با جذب بازیکنان مطرحی همچون آندرانيک تيموریان٬ پيام صادقيان٬ سامان نریمان جهان و ... بسته و اميدوار بود مثل مسابقات اخيرش که یک برد و یک مساوی داشته٬ امروز هم دست پُر قم را ترک کند. اما اين اتفاق براي دو تيم روي نداد و صبا و ماشين سازي به تقسيم امتيااز‌ها رضايت دادند.

  • گسترش فولاد صفر - پرسپوليس يك

دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز با برتری یک بر صفر شاگردان برانکو به پایان رسید.

در ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، گسترش فولاد تبریز از ساعت ۱۸ در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان پرسپولیس بود که  این دیدار  در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار وحید امیری در دقیقه  ۴۶ گلزنی کرد.

کد N1377196

وبگردی