آفتاب

پیشکسوتان فوتبال در آسایشگاه کهریزک؛ کمک های نقدی به داماد نابینا

پیشکسوتان فوتبال در آسایشگاه کهریزک؛ کمک های نقدی به داماد نابینا

تهران - ایرنا - چند تن از پیشکسوتان فوتبال ایران امروز (شنبه) در بازدید از آسایشگاه کهریزک، کمک های نقدی خود را به یک تازه داماد نابینا اهدا کردند.

به گزارش ایرنا، این پیشکسوتان در این بازدید که به دعوت آسایشگاه مذکور برگزار شد، با افراد مختلفی که در نقاط گوناگون اسکان یافته اند، همکلام شده و ساعتی را با آنها و به خصوص افراد معلول و ناتوان گذراندند.
از نکات قابل توجه این دیدار، اهدای کمک های نقدی این افراد به یک تازه داماد نابینا بود که توجه حاضران و مسئولان آسایشگاه را بخود معطوف کرد. علاوه بر این، «ژورس غازاریان» بازیکن اسبق استقلال و آرارات کمک نقدی خود را نیز به آسایشگاه مذکور اهدا کرد.
همچنین مهدی حیدری بازیکن سال های دور فوتبال کشورمان، اشعاری را برای بیماران سرود که با استقبال گرم آنان مواجه شد.
ایرج دانایی فر، محمد پنجعلی، مجید نامجو مطلق، حبیب زرین نام، مهدی حاج محمد، مجید علیان، بهروز شعبانزاده، رضا رجبی، بیژن طاهری، ژورس غازاریان بازیکنان اسبق تیم ملی و پیشکسوتان صاحب نام فوتبال ایران در این بازدید حضور داشتند.
سیدمهدی کاظمی مدیریت گروه را بر عهده داشت و مدیر روابط عمومی پیشکسوتان فوتبال نیز در برگزاری این مراسم نقش محوری داشت.
سید مهدی کاظمی در گفت وگویی با ایرنا اظهار داشت: قرار است اینگونه اقدامات خیریه و خداپسندانه در ادامه نیز با حضور دیگر ملی پوشان و پیشکسوتان فوتبال ایران انجام شود.
وی همچنین از مسئولان آسایشگاه کهریزک به سبب تعامل با پیشکسوتان فوتبال تشکر کرد و از میزبانی مدیران این مکان تقدیر و تشکر کرد.
ورزشی**3783**1379
کد N1376631

وبگردی