آفتاب
یک مقام مسوول:

مناطق آزاد با اعطای تسهیلات طرح های تجاری سازی را حمایت می کنند

مناطق آزاد با اعطای تسهیلات طرح های تجاری سازی را حمایت می کنند

تهران- ایرنا- دستیار جوان شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از حمایت مدیران عامل مناطق آزاد برای اعطای تسهیلات به صاحبان طرح های تجاری سازی در این مناطق خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری مناطق آزاد، «مصطفی حسنی» تاکید کرد: مناطق آزاد دریای فرصت ها هستند و باید اختراعات قابل تجاری سازی به این مناطق منتقل شود.
وی که دبیر شورای سیاست گذاری رویداد جایزه بزرگ اختراعات ایران نیز هست، با اشاره به اهمیت ایده و فکرهای نو برای تجاری سازی گفت: وظیفه داریم جامعه را متوجه آینده یعنی ایده های نو و ثروت آفرینی کنیم، به همین منظور بازدیدهایی برای آشنایی بیشتر نخبگان با مزیت های رقابتی مناطق آزاد تدارک دیده ایم.
به گزارش ایرنا، خانه تکنولوژی ایران با همکاری وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و با حمایت بیش از 30 دانشگاه و پژوهشگاه برتر کشور در راستای تجاری سازی و تولید دانش و ارزش گذاری به تحقیق و توسعه در سال 1391 در یک گام تحقیقاتی برای ایجاد یک شیوه جدید حمایتی تجاری سازی و فروش اختراعات اقدام کرد و در شهریور ماه سال 1393 پروژه جایزه بزرگ اختراعات ایران را با رویکرد تجاری سازی و با حضور بیش از 40 تن از نخبگان، فعالان و صاحبنظران عرصه تکنولوژی کلید زد. این فستیوال بین المللی با حضور بیش از 2 هزار مخترع، متخصص و سرمایه گذار و با حمایت سازمان ها و ارگان های علمی و فناوری کشور با هدف ایجاد انگیزه و ارج نهادن به فعالیت های علمی دانشمندان داخلی پایه گذاری شد.
اقتصام **1070**1561
کد N1376448

وبگردی