آفتاب

پیروزی تیم ملی والیبال زنان ایران مقابل والیبالیست های اسلوونی

پیروزی تیم ملی والیبال زنان ایران مقابل والیبالیست های اسلوونی

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال زنان ایران که این روزها در اردوی تدارکاتی کشور اسلوونی حضور دارد در سومین بازی دوستانه خود به مصاف تیم ملی ب والیبال زنان این کشور رفت و توانست با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست دهد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان کشورمان که خود را برای شرکت در پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا آماده می کند، از دوم مرداد ماه در شهر ماریبور اسلوونی اردو زده و در سومین دیدار دوستانه خود دیشب به مصاف تیم ملی ب والیبال زنان این شهر رفت و توانست با نتیجه سه بر صفر با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 20 و 25 بر 15 برنده این بازی شود.
براساس این گزارش در پایان دو مربی موافقت کردند که یک ست 15 امتیازی نیز برگزار شود و ملی پوشان ایران در این ست 15 بر 5 مغلوب حریف خود شدند.
تیم ملی والیبال بانوان که با هدایت مایدا چیچیچ اسلوونیایی در اردوی خارجی به سر می برد از سوی رسانه های این کشور مورد توجه قرار گرفته است.
تیم ملی والیبال زنان کشورمان در اردوی تدارکاتی در اسلوونی تاکنون سه دیدار مقابل تیم های ملی والیبال اتریش، تیم باشگاهی شهر ماریبور و تیم ملی ب اسلوونی انجام داده است که در هر سه بازی تیم ایران توانسته بازی را با پیروزی به پایان برد.
شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی اصفهانی، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه، سارا اخلاقی، نیلوفر حجتی، مهسا صابری، مهدیه خواجه کلایی، سودابه باقرپور، نگار کیانی، مه تا یحیاپور و مهسا کدخدا 16 بازیکن شرکت کننده در این اردوی برون مرزی هستند.
پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه زنان به میزبانی ویتنام و با حضور هشت تیم برتر آسیا از 24 شهریورماه آغاز و سی ام همین ماه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان می دهد.
تیم ملی والیبال بانوان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های ویتنام (میزبان)، تایلند و چین تایپه هم گروه است و در دیگر گروه مقدماتی تیم های چین، کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان با هم رقابت می کنند.
ورزشی **1828**1545
کد N1372305

وبگردی