آفتاب

دومین پیروزی تیم ملی والیبال زنان ایران در اردوی اسلوونی

دومین پیروزی تیم ملی والیبال زنان ایران در اردوی اسلوونی

تهران - ایرنا - تیم ملی والیبال زنان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آماده سازی در کشور اسلوونی به مصاف تیم باشگاهی این کشور رفت و توانست با نتیجه سه بر یک حریف خود را از پیش رو بردارد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان کشورمان که برای حضور قدرتمند در پنجمین دوره رقابت های جام کنفدراسیون های زنان آسیا خود را آماده می کنند، دیشب به مصاف «ماریبور» تیم باشگاهی کشور اسلوونی رفت و توانست این تیم را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.
شاگردان مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در ست دوم این مسابقه 25 بر 20 مغلوب تیم میزبان شدند، اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 15 و 25 بر 23 به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران دو روز پیش نیز موفق به شکست تیم ملی اتریش در دیداری دوستانه شد.
شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی اصفهانی، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه، سارا اخلاقی، نیلوفر حجتی، مهسا صابری، مهدیه خواجه کلایی، سودابه باقرپور، نگار کیانی، مه تا یحیاپور و مهسا کدخدا 16 بازیکن شرکت کننده در این اردوی برون مرزی هستند.
مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، زهرا واحدی و نیلوفر ابراهیمی به عنوان مربی تیم ملی والیبال بانوان ایران هستند.
پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون های والیبال آسیا در گروه زنان به میزبانی ویتنام و با حضور هشت تیم برتر آسیا از 24 شهریورماه آغاز می شود و با معرفی تیم های برتر در 30 شهریورماه به پایان خواهد رسید.
تیم ملی والیبال بانوان ایران در دور مقدماتی این رقابت ها با تیم های ویتنام (میزبان)، تایلند و چین تایپه هم گروه است.
در دیگر گروه مقدماتی نیز تیم های چین، کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان با هم رقابت می کنند.
ورزشی **1828**1545
کد N1370657

وبگردی