آفتاب

احوال‌پرسی تلفنی جنتی با محمدعلی بهمنی

احوال‌پرسی تلفنی جنتی با محمدعلی بهمنی

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت به عنوان نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عیادت محمدعلی بهمنی شاعر و غزلسرای پیشکسوت رفت.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که همسر و بستگان بهمنی و جمعی از مسئولان وزارت ارشاد  نیز حضور داشتند، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تماسی تلفنی با محمد علی بهمنی با وی به گفت‌وگو پرداخت و جویای حال این غزلسرای پیشکسوت کشور شد.

بهمنی در این تماس تلفنی با قدردانی از این تماس و محبت وزیر، از شرایط بستری شدن و کارهای درمانی که طی روزهای گذشته تا انجام عمل جراحی انجام شده است، ابراز رضایت کرد و ضمن تشکر از پیگیری‌های مسئولان وزارت ارشاد، حال خود را بسیار بهتر از روزهای گذشته توصیف کرد.

وی در ادامه این مکالمه تلفنی اظهار کرد: تا پیش از انجام عمل جراحی شرایط مساعدی نداشتم و نمی‌خواستم با پذیرش عیادت‌کنندگان سبب ناراحتی و تکدر خاطر آنان شوم اما حالا دیگر از درد خبری نیست و از دیدن تک‌تک عزیران در کنار خود خوشحالم.

علی جنتی نیز در این تماس تلفنی ضمن آرزوی بهبودی هر چه سریع‌تر بهمنی و جویا شدن اخرین وضعیت درمانی وی تاکید کرد که دستورات لازم را برای پیگیری مسائل و موضوعات مرتبط با درمان او را به  مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت داده و از این شاعر کشورمان خواست که نگرانی در این زمینه نداشته باشد.

وزیر ارشاد در بخشی از مکالمه خود اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد در موضوعات بیمه و درمان، کمترین نگرانی متوجه هنرمندان  پیشکسوت باشد.

کد N1369664

وبگردی