آفتاب

روابط عمومی برای مشتریان نقش مدعی‌العموم را داشته باشد

روابط عمومی برای مشتریان نقش مدعی‌العموم را داشته باشد

مشاور رییس کل بانک مرکزی گفت: توجه به مسوولیت اجتماعی توسط سازمان‌ها سبب می‌شود که با کمترین هزینه بیشترین توجه و تبلیغ را انجام داد.

به گزارشخبرنگار ایلنا، غلامرضا کاظمی در همایش «برند محبوب» نقش روابط عمومی‌ها را در برندسازی محصولات و شناسایی آنها به مخاطب بسیار مهم ارزیابی کرد.

مشاور رییس کل بانک مرکزی  ادامه داد: به طور کلی روابط عمومی نقش آینده نگری را دارد و همیشه باید یک گام رو به جلو باشد.  نقش دیگر روابط عمومی‌ها، بحران ستیزی و آموزش دهی است که باید هم درون سازمان و هم خارج از آن صورت بگیرد.

رییس انجمن روابط عمومی تصریح کرد: در یک سازمان، روابط عمومی همواره باید پاسخگو باشد به طوری که هیچ سوالی در درون یا خارج از مجموعه بدون جواب نباشد. رفتار مناسب و برخورد خوب سبب می‌شود مشتریان به برند اطمینان کنند.

کاظمی تصریح کرد: روابط عمومی فقط به فکر منافع سازمان نیست بلکه برای مشتریان نقش مدعی العموم را دارد. روابط عمومی باید از سازمان بخواهد که سلیقه مشتریان خود را برآورده کند و این گونه رفتارها سبب می‌شود که مشتری به سازمان وفادار باشد.

مشاور رییس کل بانک مرکزی به مسوولیت اجتماعی سازمان‌ها اشاره کرد و گفت: توجه به مسوولیت اجتماعی توسط سازمان‌ها سبب می‌شود که با کمترین هزینه بیشترین توجه و تبلیغ را انجام داد.  از همین رو که شرکت مانند مایکروسافت قسمت اعظمی از سود خود را در آفریقا و در جهت رفع مشکلات مردم هزینه میکند.برندینگ را می‌توان از طریق کارهای عام المنفعه و کمک به دیگران به جامعه شناساند.

کد N1369375

وبگردی