آفتاب

البرز و قزاقستان تفاهم نامه گسترش همکاری های تجاری امضاء کردند

البرز و قزاقستان تفاهم نامه گسترش همکاری های تجاری امضاء کردند

کرج-ایرنا- تفاهم نامه همکاری بین اتحادیه ملی کارفرمایان قزاقستان و اتاق بازرگانی البرز با توجه به داشتن بستر های مناسب، ظرفیت ها و امکانات گسترده برای افزایش تجارت و سرمایه گذاری، به امضاء رسید.

گزارش ایرنا، این تفاهم نامه روز دوشنبه بین رحیم بنا مولایی رئیس اتاق بازرگانی البرز و یرژان بالتای رئیس اتحادیه ملی کارفرمایان استان غربی جمهوری قزاقستان امضا شد.
رئیس اتاق بازرگانی البرز در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: با در نظر گرفتن فرصت های جدید برای توسعه روابط تجاری سودمند این تفاهم نامه تنظیم و هردو در ایجاد و افزایش روابط تجاری و صنعتی در میان شهروندان دو استان در حوزه شرایط خود متعهد خواهند شد.
رحیم بنا مولایی اظهار کرد: افزایش ترنور تجارت بین دو کشور،کمک به کار آفرینان، شرکت ها، نمایندگان قزاقستان و ایران در خصوص حمایت های قانونی در راستای روابط دو طرفه از جمله مفاد این تفاهم نامه است.
وی،سازماندهی محصولات، خدمات و کالاهای جدید در قزاقستان با استفاده از کالاهای استان البرز وجذب سرمایه گذاری دوجانبه مشترک در حوزه قزاقستان و البرز از دیگر مفاد این تفاهم نامه برشمرد.
وی اضافه کرد: هرگونه تبادل اطلاعات بین طرفین در خصوص این تفاهم نامه به صورت مکتوب معتبر بوده و این اطلاع رسانی می تواند از طریق ایمیل، فکس یا ارسال با پست باشد.
7411/1535
کد N1369281

وبگردی