آفتاب

آموزش بین المللی مربیان بدن ساز در پژوهشگاه تربیت بدنی

آموزش بین المللی مربیان بدن ساز در پژوهشگاه تربیت بدنی

تهران - ایرنا - سومین دوره آموزش مربیان بدن ساز پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در شهریورماه امسال برگزار می شود.

مدیر آموزش های آزاد پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی روز دوشنبه با اعلام این مطلب به خبرنگار علمی ایرنا گفت: در سال 94 دو دوره آموزش مربی بدن ساز در پژوهشگاه تربیت بدنی با حضور استادان مطرح بین المللی برگزار شد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، از 20 تا 26 شهریورماه شاهد برگزاری سومین دوره این آموزش ها در محل دانشگاه تربیت مدرس تهران خواهیم بود.
دکتر 'هادی روحانی' افزود: در این دوره آموزشی، سرفصل های مربوط به علم تمرین و نحوه آماده سازی ورزشکاران تدوین شده و هدف آن، آموزش مربیان حرفه ای برای تمام رشته های ورزشی است که در زمینه آماده سازی ورزشکار کار می کنند.
وی درباره استادان این دوره آموزشی نیز توضیح داد: در دو دوره قبلی، دکتر 'ایمیگو موجیکا' استاد دانشگاه باسک اسپانیا از استادان مدعو بود که مباحث مطرح شده، مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت و برای سومین دوره نیز از وی دعوت مجدد شده است.
عضو هیات علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی ادامه داد: پروفسور 'آلبرت گل هوفر' رئیس دپارتمان علوم ورزشی دانشگاه فرایبورگ آلمان برای تدریس در دوره آموزشی شهریورماه حضور خواهد داشت و بعد از تهران، دو کارگاه آموزشی برای مربیان بدن ساز شهرستانی در اصفهان و شیراز با حضور این استاد بین المللی برگزار خواهد شد.
به گفته روحانی تاکنون بیش از 100 نفر برای حضور در این دوره آموزشی ثبت نام کرده اند و چنانچه تعداد متقاضیان، بیش از ظرفیت دوره باشد، دوره دیگری در بهمن ماه امسال برای آنها برگزار خواهد شد.
علاقمندان به شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی پژوهشگاه تربیت بدنی می توانند از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانی workshop.ssrc.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
علمی**1055**1440
کد N1368213

وبگردی