آفتاب

رقابت‌های مقدماتی چوگان جام فردوسی برگزار شد

رقابت‌های مقدماتی چوگان جام فردوسی برگزار شد

همشهری آنلاین: رقابت‌های مقدماتی چوگان، جام فردوسی عصر چهارشنبه ۶ مرداد توسط هیئت چوگان استان تهران و با همکاری فدراسیون چوگان در زمین چوگان باشگاه قصر فیروزه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون چوگان، در این پيكارها ابتدا دو تیم نوروزآباد و خرگوش دره به مصاف هم رفتند که تیم نوروزآباد با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز میدان شد.

با توجه به مقررات و قوانین چوگان، رقابت‌هایی که به صورت دوره‌ای و دو چوکه‌ای برگزار می‌شود، بدین صورت است که شش تیم حاضر در دو گروه قرار می‌گیرند. بعد از بازی اول (که بین دو تیم نوروزآباد و خرگوش دره برگزار شد)، تیم بازنده (خرگوش دره) با تیم بعدی هم‌گروه خودش (نزاجا الف) به رقابت مي پردازد.

بدین ترتیب تیم خرگوش دره با تیم نزاجا (الف) به رقابت پرداخت که در نهایت تیم نزاجا (الف) با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی دست یافت. در انتها تیم‌های برنده دو رقابت قبلی، نزاجا (الف) و نوروزآباد به مصاف هم رفتند که تیم نزاجا (الف) بانتیجه ۳ بر ۲ پیروز میدان شد.

در سری دوم رقابت‌ها تیم قصر فیروزه (الف) با تیم قصر فیروزه (ب) به رقابت پرداخت که تیم قصر فیروزه (الف) با نتیجه ۲ بر ۰ بر تیم قصر فیروزه (ب) به برتری دست یافت.

در رقابت بعدی تیم قصر فیروزه (ب) با تیم نزاجا (ب) به میدان رفتند و تیم قصر فیروزه (ب) با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد.

در آخرین رقابت تیم‌های نزاجا (ب) و قصر فیروزه (الف) به مصاف هم رفتند كه تیم قصر فیروزه (الف) با نتیجه ۱ بر ۰ به برتری رسيد.

داوری این رقابت‌ها را امیرعلی عبیدی برعهده داشت.

دور نهایی این مسابقات روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ماه در باشگاه قصر فیروزه برگزار می‌گردد.

کد N1367244

وبگردی