آفتاب

پایان مسابقات اسکی چمن قهرمانی جوانان جهان در دیزین

پایان مسابقات اسکی چمن قهرمانی جوانان جهان در دیزین

همشهری آنلاین: رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جوانان جهان از ۵ تا ۸ مرداد در پیست بین‌المللی اسکی دیزین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، در سومین روز رقابت‌های اسکی چمن قهرمانی جوانان جهان، شرکت‌‌کنندگان در بخش مارپیچ بزرگ به مصاف هم رفتند و در پایان نفرات برتر در مانش نخست مشخص شدند.

در رقابت‌های مردان، مارسل نپ از آلمان، داوید ساویانی از ایتالیا و ادوارد نورد از سوئد، بهترین زمان‌ها را از خود برجای گذاشتند و به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش بانوان، دانیلا کروسکل از اتریش با زمان 37.84 ثانیه، مارینو مائدا از ژاپن با 55.72 و چیارا ملسی از ایتالیا با زمان 1:50:40، سه شرکت‌کننده‌ای بودند که توانستند از خط پایان عبور کنند.

در بین اسکی‌بازان ایران نیز نوید مقدید بهتر از سایرین عمل کرد و توانست پس از سه ورزشکار خارجی از خط پایان عبور کند.

در آخرین روز مسابقات هم شرکت‌ کنندگان در رشته مارپیچ سرعت به مصاف هم رفتند و در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

در بخش مردان، مارتین بارتاک از کشور جمهوری چک با زمان 28.26 برای سومین بار در طی مسابقات به مقام اول و مدال طلا دست یافت. همچنین مارسل نپ از آلمان که پیش از این دو مدال نقره و یک مدال طلا به دست آورده بود، با زمان 28.40 در جایگاه دوم و جان جروسک از جمهوری چک با زمان 28.56 در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش زنان نیز مارینو مائدا از کشور ژاپن با زمان 30.52 به مدال طلا دست یافت و پس از وی مگدانلا کوتیزوا با زمان 30.71 و کارولینا راسوفسکا با زمان 30.91 هر دو از کشور جمهوری چک به ترتیب دوم و سوم شدند.

در اولین روز اين مسابقات نيز در رقابت های مردان بارتک از جمهوری چک که در مانش اول نیز بهترین عملکرد را بر جای گذاشت، با ادامه عملکرد خوب خود در مانش اسلالوم با زمان 52.64 ثانیه به مقام نخست دست یافت.

پس از او نپ از آلمان با زمان 53.60 به مقام دوم رسید و ژروسیک از جمهوری چک با زمان 53.64 در جایگاه سوم قرار گرفت تا ورزشکاران اهل چک دو مدال در بخش مردان کسب کنند.

نیما بها، بهترین نماینده ایران در این بخش بود که تنها با 43 صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر سوم در مقام پنجم ایستاد و از دست‌یابی به مدال بازماند. بها در اسلالوم عملکرد بسیار قابل قبولی داشت.

در بخش زنان نیز کریستین فلیش از اتریش به لطف عملکرد خوب در مانش اول با زمان 57.38 ثانیه به نشان طلا دست یافت.

هموطن او، دانیلا کروسی با زمان 29.73 ثانیه نقره گرفت و مدال برنز نیز با زمان 57.92 ثانیه به ورزشکار جمهوری چک رسید.

 

کد N1367130

وبگردی