آفتاب
تور بین المللی دوچرخه سواری چین هایلک؛

مرحله تایم تریل انفرادی برگزار شد / پیشگامان در رده سوم تور

مرحله تایم تریل انفرادی برگزار شد / پیشگامان در رده سوم تور

مرحله دوازدهم از تور بین المللی دوچرخه سواری چین هایلک درحالی امروز در مسیر تایم تریل انفرادی برگزار شد که نتیجه این مرحله برای معرفی رکابزن این ماده در المپیک از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوازدهم از پانزدهمین دوره تور بین المللی چین هایلک امروز جمعه در مسیر ۲۲ کیلومتری تایم تریل انفرادی ژونگوی  برگزار شد. نتایج این مرحله از تور از آن لحاظ اهمیت داشت که فدراسیون برای معرفی رکابزن ایرانی حاضر در مسابقه تایم تریل المپیک برزیل نیم نگاهی به نتیجه این بخش در تور چین خواهد داشت. 

در این مرحله از تیم پیشگامان امیر کلاهدوز(۱۱)، رحیم امامی (۱۷) ، رضا حسینی(۲۹) ، آروین معظمی گودرزی(۳۰)، حمید بیک خورمیزی(۵۱)، حمید پورهاشمی(۶۶) و سید معزالدین رضایی (۹۴) شده اند. 

از تیم شهرداری تبریز هم سعید صفرزاده(۱۲)، قادر میزبانی(۱۴)، صمد پورسیدی(۴۹)، مهدی سهرابی(۴۵)  و وحید غفاری (۱۰۹) شده است. 

در مجموع کل مراحل مسابقات تیم پیشگامان هم اکنون در رده سوم ایستاده و تیم شهرداری در رده ششم قرار دارد. در بخش بهترین رکابزنان تور امیر کلاهدوز از تیم پیشگامان کویر یزد در رده هشتم و قادر میزبانی در رده نهم قرار دارد اما در بخش آسیایی ها کلاهدوز و میزبانی در رده دوم و سوم ایستاده اند. 

فردا شنبه نهم مردادماه مرحله سیزدهم و نهایی تور چین هایلک در مسیر ۹۵ کیلومتری بایی یین برگزار خواهد شد. 

کد N1365090

وبگردی