آفتاب

شورای سیاسی انصارلله مواضع نماینده سازمان ملل درباره توافقات گروه های ملی یمن را محکوم کرد

شورای سیاسی انصارلله مواضع نماینده سازمان ملل درباره توافقات گروه های ملی یمن را محکوم کرد

تهران-ایرنا- رییس شورای سیاسی انصارلله مواضع نماینده سازمان ملل در امور یمن نسبت به توافقنامه صورت گرفته میان گروه های ملی یمن در صنعا، را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا صالح الصماد افزود: جای بسی تعب است که همگرایی و یکپارچگی مردم یمن از نظر ولد الشیخ مساله ای نگران کننده تلقی شود در حالی که نسبت به تجاوزات مستمر ائتلاف عربی و قتل عام کودکان و زنان غیر نظامی سکوت اختیار می کند.
رییس شورای سیاسی انصارالله با انتشار این مطلب بر روی حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی فیسبوک ضمن خاطر نشان کرد ، نماینده سازمان ملل در امور یمن اقدامات تجاوزگرایانه ائتلاف عربی و همدستان و مزدوران آنان که امنیت و صلح منطقه را بر خطر انداخته و ده ها تن از سردمداران داعش و القاعده را به کمک گرفته و آنها را در بالاترین پست های اجرایی بکار گمارده اند، چگونه تفسیر می کند.
وی می نویسد مایه شگفتی است که ولدالشیخ همدستی و همدلی مردم کشورمان برای نقش بر آب کردن توطئه های دشمنان و سرکوب تجاوزات آنان را تهدیدی برای تلاش های خود می داند و این در حالی است که حین برگزاری مذاکرات صلح، ائتلاف عربی به ده ها استان و منطقه حمله کرده و مرتکب قتل عام های متعدد بخصوص در منطقه صراری شدند و نماینده سازمان ملل در این زمینه هیچ واکنشی از خود نشان نداده است.
رییس شورای سیاسی انصارلله ادامه داد، جنایات وحشیانه ائتلاف عربی هیچ گاه احساسات ولدالشیخ را جریحه دار نکرده و فقط همدلی و اتحاد مردم یمن مایه نگرانی وی شده و آن را اقدامی یکجانبه و تهدید کننده مذاکرات صلح دانسته است.
شبک **خاورم*320 **1917
کد N1364976

وبگردی