آفتاب

عملیات گسترده پلیس انگلیس برای دستگیری فردی مسلح در جنوب شرقی این کشور

عملیات گسترده پلیس انگلیس برای دستگیری فردی مسلح در جنوب شرقی این کشور

لندن - ایرنا - منابع انگلیسی از عملیات گسترده پلیس انگلیس در روز پنجشنبه برای دستگیری یک فرد مسلح در خانه ای در منطقه «ساری» در جنوب شرقی این کشور خبر دادند.

به گزارش ایرنا، منابع انگلیسی می گویند، پلیس ساری به دنبال دریافت گزارش هایی در خصوص حضور یک فرد مسلح، از بامداد روز پنجشنبه عملیات گسترده ای را در منطقه «ساری» واقع در جنوب شرقی انگلستان آغاز کرده است.
این منابع می افزایند، پلیس ساعت 6 صبح در جریان عملیاتی از پیش طراحی شده به خانه مظنون یورش برده و با فرد مسلح مواجه می شوند.
هرچند نهاد امنیتی در انگلیس تاکید دارند که این حادثه تروریستی نیست و مرتبط با جرایم محلی است اما گفته می شود که به ساکنین منطقه نیز اجازه خروج از خانه داده نشده است.
به گزارش تارنمای دیلی میل، یک مقام پلیس محلی گفته است که این یورش نیروهای پلیس در ارتباط با عملیاتی علیه قاچاق مواد مخدر بوده است.
بر اساس اخبار منتشر شده، یک بالگرد از ساعت 6:30 صبح به وقت محلی در حال گشت زنی بر فراز این منطقه بوده است.
یک سخنگوی پلیس ساری گفت: ‘خدمات هوایی پلیس ملی انگلیس در این عملیات شرکت داشته و پلیس برای رسیدگی به این حادثه خیابان های اطرف را بسته بود.’
تصاویر منتشر شده در فضای مجازی نشان می دهد که پلیس به شدت مسلح همراه با خودروهای ضدگلوله اطراف ساختمان یاد شده را محاصره کرده بودند.
یک تاجر که خواست نامش فاش نشود به خبرنگار نشریه ساری میرور گفت: شایعاتی هست که گفته می شود این حمله به خاطر قاچاق مواد مخدر بوده است. فردی که در خانه بازداشت شده مسلح بوده و فریاد زده است: من یک انسان آزاد هستم.
یکی از ساکنان این منطقه که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد: اوضاع در اینجا بسیار بد است. یک نفر در خانه ای اسلحه دارد و از خانه خارج نمی شود. پلیس مسلح نیز خانه را محاصره کرده و بالگردی از صبح در حال چرخ زنی در آسمان است. ساعت ها است که ما نمی توانیم از این منطقه خارج شویم و حتی به محل کار خود برویم. با وجود درخواست های مکرر ما همسایگان، پلیس هیچ توضیحی در این رابطه نمی دهد. آنها فقط اعلام کرده اند که ما حق خارج شدن را نداریم.
یکی دیگر از ساکنان اعلام کرده: جرم و جنایت در این منطقه بیداد می کند و صبر همگی ما لبریز شده است. این مسئله باید متوقف شود.
هنوز اخباری درباره جزئیات این اتفاق منتشر نشده است.
اروپام**4**ن**1552
کد N1364262

وبگردی