آفتاب

سرمربی والیبال دختران: برای شکست سریلانکا از چند ترکیب مختلف استفاده کردیم

سرمربی والیبال دختران: برای شکست سریلانکا از چند ترکیب مختلف استفاده کردیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران،گفت: برای شکست تیم سریلانکا در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال دختران آسیا از چند ترکیب مختلف استفاده کرده ایم که خوشبختانه نتیجه داد.

«فریبا صادقی» امروز -پنجشنبه پس از پیروزی شاگردانش برابر تیم سریلانکا در مرحله دوم مسابقات قهرمانی زیر 19 سال دختران آسیا در تایلند افزود: در این مسابقه با استفاده از 12 بازیکن برابر تیم سریلانکا تلاش کردیم تا با اختلاف امتیاز زیادی این تیم را شکست دهیم.
وی درخصوص دیدار بعدی تیم ملی ایران برای کسب مقام نهمی خاطرنشان کرد: در مسابقه بعدی به احتمال زیاد با فیلیپین یا استرالیا رقابت خواهیم کرد.
تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا امروز موفق به شکست سریلانکا شد تا به کسب مقام نهمی این رقابت ها نزدیک تر شود.
به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، یک ملی پوش جوان والیبال کشورمان نیز درمورد این بازی گفت: سریلانکا بازیکنان خوبی داشت، اما با هم هماهنگ نبودند و ما در این دیدار با اشتباه کم خود به حریف اجازه کسب امتیاز ندادیم.
مونا آشفته اتحاد و همدلی تیم ایران در مسابقه برابر سریلانکا را خوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد در مسابقات بعدی نیز با پیروزی برحریفان عنوان نهمی این رقابتها را کسب کنند.
سوگند سلیم دیگر ملی پوش والیبال ایران نیز درخصوص این دیدار گفت: هدفمان ارائه عملکرد خوب و کسب مقام نهمی این رقابتها است.
هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 19 سال دختران آسیا از دوم تا دهم مردادماه در شهر ناخون راچاسیمای تایلند برگزار می شود.
تیم ملی کشورمان در این مسابقات تاکنون دو پیروزی برابر ماکائو و سریلانکا و دو شکست مقابل ژاپن و هند کسب کرده است.
ورزشی**9250** 1701
کد N1364214

وبگردی