آفتاب

امام جمعه شهرکرد: متحجران دست در دست سران استکبار و صهیونیسم دارند

امام جمعه شهرکرد: متحجران دست در دست سران استکبار و صهیونیسم دارند

شهرکرد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: مسلمانان متحجر منجمد خرافاتی همچون گروه داعش و تکفیری دست در دست سران استکبار جهانی و صهیونیسم دارند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در آیین معارفه مسئول ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری افزود: استکبار در صدد ;l vkکم رنگ کردن چراغ فروزان راه هدایت ائمه اطهار (ع) و اسلام ناب محمدی (ص) است.
وی تصریح کرد: دین مبین اسلام در سراسر جهان روبه گسترش و فزونی است و با شیطنت گروه های فاسد تکفیری و داعش هم کم سو نخواهد شد.
حجت الاسلام نکونام با تاکید بر این که امروز باید همگان در خدمت اماکن مقدسه عتبات عالیات باشند، تصریح کرد: امید است بیش از پیش از ظرفیت ها و امکانات استان در جهت خدمت رسانی به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و کمک به اماکن مقدس استفاده شود.
امام جمعه شهرکرد دفاع، صیانت و تقویت اماکن مقدس را از وظایف شیعیان جهان دانست و گفت: اکنون ما در یک آزمون بزرگ قرار داریم و آن پرفروغ نگه داشتن این چراغ توسط شیعیان است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد ساخت درب حرم حضرت اباالفضل (ع) و خرید یک دستگاه نانوایی سیار به منظور خدمت رسانی به زائران حسینی را از کمک های شاخص مردم استان به ستاد عتبات عالیات در چند سال اخیر دانست.
در این مراسم از خدمات اردشیر ریاحی پور قدردانی و سیدجعفر موسوی به عنوان مسئول جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان معرفی شد.
6199/6021
کد N1362688

وبگردی