آفتاب
از سوی معاون اول رییس جمهوری:

مجوز فروش یک قطعه زمین در استان همدان به وزارت جهادکشاورزی ابلاغ شد

مجوز فروش یک قطعه زمین در استان همدان به وزارت جهادکشاورزی ابلاغ شد

تهران - ایرنا – معاون اول رییس جمهوری تصویبنامه هیات وزیران درخصوص فروش 6 دانگ یک قطعه زمین در استان همدان برای حمایت از بخش کشاورزی را به وزارت جهاد کشاورزی ابلاغ کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر اساس این مصوبه به وزارت وزارت جهاد کشاورزی اجازه داده می شود تا با فروش 6 دانگ یک قطعه زمین در استان همدان برای حمایت از توسعه سرمایه‏گذاری در بخش کشاورزی و تشکیل صندوق‏های حمایت از توسعه بخش کشاورزی اقدام نماید.

**متن مصوبه هیئت وزیران به شرح زیر است:
وزارت جهادکشاورزی مجاز است برای حمایت از توسعه سرمایه‏گذاری در بخش کشاورزی و تشکیل صندوق‏های حمایت از توسعه بخش کشاورزی با مشارکت تولیدکنندگان به منظور تأمین سرمایه اولیه صندوق‏های یادشده، نسبت به فروش 6 دانگ یک قطعه زمین با پلاک ثبتی (85) فرعی از (45) اصلی، واقع در بخش (3) نهاوند، استان همدان، روستای علمدار به مساحت (148235) مترمربع با حفظ کاربری زراعی و با رعایت قوانین و مقررات مربوط اقدام و وجوه حاصل از فروش را به حساب درآمد عمومی کشور واریز نماید.
معادل صددرصد وجوه یادشده در اجرای ماده (12) قانون تشکیل وزارت جهادکشاورزی - مصوب 1379- و ماده (17) قانون افزایش بهره‏وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی - مصوب 1389- از محل اعتبار مصوب مربوط در اختیار وزارتخانه یادشده قرار می‏گیرد تا با رعایت قوانین و مقررات مربوط در استان‏ مذکور هزینه نماید.
سیام ** 9314**1429
کد N1362520

وبگردی