آفتاب
روزبه شاه علیدوست:

درگیری بازیکنان در فوتبال طبیعی است/ تساوی عادلانه بود

درگیری بازیکنان در فوتبال طبیعی است/ تساوی عادلانه بود

مدافع تیم فوتبال سایپا تهران با بیان اینکه هیچ مشکلی با بازیکنان پرسپولیس ندارد، گفت: درگیری‌های بوجود آمده در فوتبال طبیعی است و در اکثر دیدارها این اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار مهر، روزبه شاه علیدوست پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس تهران با ابراز رضایت از عملکرد هم تیمی هایش در این دیدار گفت: بازی جذاب و تماشاگر پسندی بود و دو تیم موقعیت های خوبی را خلق کردند و باعث شد تا هوادارانی که در ورزشگاه هستند آرام و قرار نداشته باشند.

وی تاکید کرد: هم ما و هم پرسپولیس چند موقعیت بسیار خوب داشتیم که پرسپولیس توانست از یکی از آنها استفاده کرده اما شانس با ما یار نبود و در چند موقعیتی که می توانست یکی از آنها به گل تبدیل بشود این اتفاق نیفتاد و پرسپولیس بازی را با پیروزی به پایان رساند و من به بازیکنان و کادر فنی این تیم  تبریک می گویم.

شاه علیدوست در خصوص درگیری اش در اواسط نیمه دوم با بازیکنان پرسپولیس گفت: این مسائل در فوتبال طبیعی است و نمی شود آن را درگیری نامید. تا پایان فصل این نوع درگیری ها در بازیهای مختلف به وقوع خواهد پیوست.

مدافع سایپا تهران تصریح کرد: تساوی در این دیدار عادلانه تر بود و به اعتقاد من دو تیم باید امتیازات را با یکدیگر تقسیم می کردند.

کد N1362009

وبگردی