آفتاب

قدردانی جامعه دانشگاهی از رییس جمهوری به خاطر تصویب لایحه نظام تخصصی ورزش

قدردانی جامعه دانشگاهی از رییس جمهوری به خاطر تصویب لایحه نظام تخصصی ورزش

تهران - ایرنا - بالغ بر 300 عضو هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور در پی تصویب لایحه ی تشکیل سازمان نظام تخصصی ورزش کشور در نامه ای خطاب به رییس جمهوری به خاطر تصویب لایحه نظام تخصصی ورزش کشور قدردانی کرده اند.

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، در بخشی از پیام قدردانی اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور از رئیس دولت تدبیر و امید آمده است: بی تردید تلاش مجدانه و اقدام مدبرانه دولت و وزارت ورزش و جوانان، برای جامعه ورزش کشور امیدبخش بود و انشاالله ورزش کشور را در مسیر توسعه و تعالی هر چه بیشتر قرار خواهد داد.
لایحه تشکیل نظام تخصصی ورزش کشور سیزدهم تیرماه در هیأت وزیران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی و با پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان با هدف ساماندهی و انتظام امور ورزش و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، به تصویب رسید.
تحقق اهداف دولت در بخش ورزش کشور و برون سپاری وظایف غیرحاکمیتی، تأمین مشارکت سازمان یافته متخصصین علوم ورزشی در انتظام امور حرفه ای صاحبان مشاغل ورزشی، ارتقاء و تضمین کیفیت خدمات تخصصی و حرفه ای و صیانت از حقوق شهروندان متقاضی خدمات و فعالیت های ورزشی با شخصیت حقوقی مستقل، غیردولتی و دارای استقلال مالی از اهداف این لایحه است.
ورزشی**9250** 1701
کد N1361167

وبگردی