آفتاب
«ناتالی گوله»:

عربستان با حمایت از گروهک منافقین وقت خود را هدر می دهد

عربستان با حمایت از گروهک منافقین وقت خود را هدر می دهد

«ناتالی گوله» سناتور فرانسوی و عضو کمیسیون امور خارجه سنا در سخنانی تاکید کرد که عربستان با حمایت از گروهک منافقین وقت خود را هدر می دهد و این گروهک در ایران جایگاهی ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «ناتالی گوله» سناتور فرانسوی و عضو کمیسیون امور خارجه سنا در سخنانی اعلام کرد که عربستان با حمایت از گروهک منافقین وقت خود را هدر می دهد.

بر اساس این گزارش ناتالی گوله نائب رئیس کمیته امور خارجه سنا در سخنانی اظهار داشت: عربستان با حمایت از گروهک منافقین وقت خود را هدر می دهد. مردم ایران از این گروهک که در جریان جنگ عراق علیه ایران به آنها خیانت کرد، حمایت نمی کنند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: تهران و ریاض باید شرایط را برای از سرگیری مذاکرات دوجانبه فراهم کنند. بیشتر مشکلات میان طرفین به دلیل ترس های غیرمعقول است و هر دو باید بدانند که امنیت بین المللی به آنها به صورت همزمان نیاز دارد.

سناتور فرانسوی در ادامه تصریح کرد: هر کس که سیاست های منطقه را بشناسد، می داند که گروهک منافقین در کنار ایران نماند و در دوران جنگ تحمیلی علیه ایران، نقش مزدوری ضد ایرانی را ایفا کرد. حمایت از گروهک منافقین موجب تغییر نظام در ایران نمی شود؛ زیرا این گروهک به دلیل خیانت به ایرانیان و حمایت از رژیم صدام در دوران جنگ تحمیلی، در ایران هواداری ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: حمایت از گروهک منافقین فقط منجر به افزایش انسجام و همبستگی مردم ایران می شود و در حقیقت تلف کردن وقت است.

شایان ذکر است طی هفته های اخیر گروهک منافقین نشستی را در پاریس برگزار کرد.

کد N1360204

وبگردی