آفتاب

دانشگاه فردوسی قهرمان المپیاد دانشجویی کشور در رشته های والیبال و بسکتبال

دانشگاه فردوسی قهرمان المپیاد دانشجویی کشور در رشته های والیبال و بسکتبال

مشهد- ایرنا- دانشگاه فردوسی مشهد بر سکوی قهرمانی رشته های والیبال و بسکتبال دختران در سیزدهمین المپیاد دانشجویان کشور ایستاد.

به گزارش ایرنا، در مرحله نهایی رقابتهای بسکتبال که روز دوشنبه در مشهد برگزار شد تیم دانشگاه فردوسی مشهد در مصاف با تیم دانشگاه خوارزمی با نتیجه 41 بر 36 قهرمان این دوره از المپیاد شد.
دانشگاه خوارزمی تهران و دانشگاه شهید بهشتی نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم این رقابتها را کسب کردند.
در رشته والیبال این المپیاد نیز دانشگاه فردوسی مشهد با شکست دانشگاه الزهرای تهران با نتیجه 2 بر صفر به مقام قهرمانی رسید و تیم های دانشگاه الزهرا و دانشگاه شیراز نیز به ترتیب بر سکوی دوم و سوم این رقابتها ایستادند.
شش هزار دانشجوی دختر و پسر از 150 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در سیزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور در مشهد شرکت دارند.
این المپیاد در دو نوبت جداگانه از 28 تیر تا چهارم مرداد برای دو هزار و 500 دانشجوی دختر در هشت رشته والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو، شنا و دو و میدانی برگزار شد.
در بخش دوم المپیاد نیز از 12 تا 19 مرداد سه هزار و 500 دانشجوی پسر در همین رشته ها به اضافه دو رشته کشتی فرنگی و آزاد به رقابت می پردازند.
7505 / 6053/1772
کد N1360001

وبگردی