آفتاب
مدیرنمایشگاه سبیت آلمان،

توانمندی بخش آی.سی.تی ایران باید در معرض دید جهانیان قرارگیرد

توانمندی بخش آی.سی.تی ایران باید در معرض دید جهانیان قرارگیرد

تهران-ایرنا- یک مدیرنمایشگاه سبیت * آلمان گفت: اکنون تعداد زیادی تشکل در بخش آی.سی. تی ایران فعالیت می کنند که شایسته است این تشکل ها به صورت هماهنگ و بر اساس یک برنامه بتوانند در نمایشگاه های معتبر حضور داشته، تا توانمندی های خود را از لحاظ علمی و فنی به جهان ارایه دهند .

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران،« خانم مارتینا لوبن »که برای حضوردرهمایش معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری در صنعت آی.سی.تی( ICT) ( فناوری اطلاعات و ارتباطات) ،به ایران سفرکرده، اظهار داشت : بررسی های صورت گرفته از بازار ایران و نیز ارزیابی کلی از برگزاری همایش معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری در صنعت آی.سی.تی ایران نشان داد که شرکت های بزرگ و فعالی در این کشور حضور دارند.
وی پیرامون سخنرانی های همایش مزبور گفت : مقاله های ارایه شده در این همایش نشانه قابلیت ها و توانمندی ایران در این بخش، برای صادرات محصول های صنعت آی.سی.تی است.
مدیر امور مشتریان بین الملل نمایشگاه سبیت افزود: ایران باید قوانین مربوط به صادرات و مالیات را برای این دسته از افراد تسهیل کند و بعد از لغو تحریم ها ، جهان منتظر ارایه ایده ها و نظرهای تازه ای از طرف جمهوری اسلامی است تا توانمندی های بازار این کشور از لحاظ صادرات و واردات عملی شود.
لوبن خاطر نشان ساخت : آمادگی نمایشگاه سبیت را برای کمک به این تشکل ها ابراز می دارم تا آنها بتوانند وارد بازارآی.سی.تی جهان شوند.
این متخصص آلمانی گفت: حمایت های کشور متبوعش در قالب مشاوره به شرکت ها و تشکل ها برای حضور در بهترین مکان به منظور معرفی فعالیت های مرتبط با آن شرکت ها و ارایه تخفیف های ویژه در نمایشگاه برای مشارکت در آن صورت خواهد گرفت.
وی افزود: بر اساس تفاهم صورت گرفته با کمیسیون آی.سی.تی اتاق بازرگانی ایران، قرار است این کمیسیون، محل ویژه ای برای جمهوری اسلامی ایران را در نمایشگاه سبیت برپا کند تا امکان حضور منسجم و قوی تولیدکنندگان و فعالان صنعت آی.سی.تی ایران در این نمایشگاه فراهم شود.
نمایشگاه سبیت آلمان سالیانه در ماه مارس ( 11 اسفند تا 12 فروردین ) و در شهر هانوفر این کشور برگزار می شود و پذیرای تعداد زیادی از شرکت های بین المللی فعال در صنعت آی.سی.تی است.
سالیانه حدود 3000 شرکت و غرفه گذار بین المللی در این رویداد در بخش های اینترنت ، امنیت شبکه ، تلفن همراه حضور دارند.
* cebit
اقتصام**2078** 1559
کد N1359984

وبگردی