آفتاب
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی ایرنا:

برنامه محوری وکیفیت بخشی، رویکرد سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی است

برنامه محوری وکیفیت بخشی، رویکرد سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی است

اصفهان- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و پشتیباتی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: رویکرد اصلی این سازمان، اصلاح ساختار ها، برنامه محوری و کیفی بخشی به تولیدهای خبری و عملکردها است.

به گزارش ایرنا، حسین رمضانی در جمع خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان افزود : در این راستا جذب نیروهای نخبه و خبره و ارتقای کیفی سطح نیروی انسانی در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
وی ارتقای وضعیت حقوقی پرسنل، اصلاح ساختارهای سازمانی، همگام سازی تشکیلات اداری و ساختمانی ، بازبینی اصلاح پست ها و تناسب سازی احکام را از دیگر رویکردها وعملکردهای بخش اجرایی و پشتیبانی ایرنا ذکر کرد.
رمضانی اصلاح ساختارهای سازمانی و مکان های اداری را از جمله مهمترین رویکردهای سازمان خواند و بر کیفیت بخشی در همه سطوح از تولید آثار و خبر تا عملکرد کارکنان تاکید کرد .
رمضانی، راه اندازی ظرفیت های جدید در ایرنا از جمله مدرسه خبر، ایرنا مقاله و برپایی جلسه های سخنرانی و بصیرت افزایی را از جمله اقدام ها و برنامه های جدید سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی عنوان و تصریح کرد: این برنامه ها فرصت خوبی برای ارتقای سطح کیفی خبرنگاران و کارکنان سازمان در زمینه های مختلف فراهم کرده است.
علی حیدری مدیرکل اخبار استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز با اشاره به تحولات ایجاد شده در حوزه تولیدات خبری ایرنا ، توجه جدی به عرضه و نشر اخبار را از اولویت های این سازمان عنوان کرد.
حیدری افزود: تولید خبرهای غنی، قوی و هدفمند و عرضه متنوع و موثر خبر در دستور کار ما قرار دارد و در این زمینه از نقطه نظرات و پیشنهادهای همکاران استفاده می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه لازم است همه خبرنگاران ایرنا در شبکه های اجتماعی فعال باشند و با ارتباطات قوی در جریان آخرین اخبار و تحول ها قرار گیرند،بر اهمیت بهره گیری از این این شبکه در نظام اطلاع رسانی هوشمندانه تاکید کرد.
مدیرکل استانهای خبرگزاری ایرنا بر بهره گیری از نظرات کارشناسی و تخصصی در غنی سازی بسته های خبری تاکید کرد و برگزاری میزگردها به عنوان یکی از راهکارهای هدفمند سازی و کیفیت بخشی به تولیدات برشمرد .
حیدری با اشاره به نقش و اهمیت نتایج میزگردها در روند تصمیم سازی و بهره گیری از نظرات کارشناسی در تبیین مشکلات جامعه و ارائه راه کارهای موثر، خواستار رعایت استانداردها و برنامه ریزی برای تخصصی کردن این میزگردها در مراکز ایرنا شد .
در این نشست خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان نیز در این نشست، مسائل و دغدغه های خود را مطرح کردند.
ت/3011 / 1339
کد N1359929

وبگردی