آفتاب

پیکر پاک 28 شهید دوران دفاع مقدس در معراج شهدا شناسایی شد

پیکر پاک 28 شهید دوران دفاع مقدس در معراج شهدا شناسایی شد

تهران - ایرنا - کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از شناسایی پیکر پاک و نورانی 28 شهید دوران دفاع مقدس در معراج شهدای تهران خبر داد و اعلام کرد،شهدای شناسایی شده به زودی و در ایام شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکرهای مطهر این شهیدان والامقام درعملیات های اخیر این کمیته در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس از جمله شرهانی، بازی دراز، کوشک، ام الرصاص، میمک، عین خوش، مجنون، شرق بصره، هورالعظیم، هورالهویزه (شرق دجله)، حاج عمران، چیلات، جاده خرمشهر، پنجوین و قبرستان الکرخ عراق کشف شده اند.
مشخصات این شهدای گرانقدر به شرح زیر اعلام شده است:
*شهید عباسعلی اوسطی
شهید عباسعلی اوسطی، فرزند مهدی، اعزامی از استان خراسان رضوی است؛ این شهید بزرگوار جمعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد که در درگیری منطقه عملیاتی سردشت اسیر و پس از شهادت در اردوگاه عراق در قبرستان الکرخ به خاک سپرده و پس از آن کشف شده است.
*شهید محمد دهقانی
شهید محمد دهقانی فرزند غلامرضا، اعزامی از استان خراسان جنوبی است؛ این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که در تک دشمن بعثی در سال 67 در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیده است.
*شهید حسین خراسانی
شهید حسین خراسانی فرزند محمد، اعزامی از استان قم است؛ این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که در درگیری قصر شیرین اسیر و پس از شهادت در اردوگاه عراق در قبرستان الکرخ به خاک سپرده و پس از آن کشف شده است.
*شهید تقی خسروبیگی برچلویی
شهید تقی خسروبیگی برچلویی فرزند عباس، اعزامی از استان قم است؛ این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که در درگیری در منطقه عملیاتی بازی درازبه شهادت رسیده است.
*شهید یعقوب تلخابی
شهید یعقوب تلخابی فرزند قربانعلی، اعزامی از استان مرکزی است؛ این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که در عملیات ایذائی والفجر8 در منطقه عملیاتی کوشک به شهادت رسیده است.
*شهید مهدی نیرپناه
شهید مهدی نیرپناه فرزند فرج، اعزامی از استان همدان است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در عملیات کربلای 4و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده است.
*شهید حمیدرضا حبیب نیا
شهید حمیدرضا حبیب نیا فرزند محبت الله، اعزامی از استان همدان است؛ این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که در تک دشمن در سال 67 و در نفت شهر اسیر و پس از شهادت در اردوگاه عراق در قبرستان الکرخ به خاک سپرده و پس از آن کشف شده است.
*شهید محمد ضرابی
شهید محمد ضرابی فرزند علی اصغر، اعزامی از استان همدان است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در منطقه عملیاتی میمک به شهادت رسیده است.
*شهید حمیدرضا رحیمیان
شهید حمید رضا رحیمیان فرزند غلامرضا، اعزامی از استان گیلان است؛ این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که در تک دشمن در سال 67 در منطقه عملیات شرهانی به شهادت رسیده است.
*شهید ایرج فلاح ابراهیم پور
شهید ایرج فلاح ابراهیم پور فرزند مصیب، اعزامی از استان گیلان است؛ این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که در تک دشمن در سال 67 در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیده است.
*شهید جعفر سلیمانی
شهید جعفر سلیمانی فرزند بهبود، اعزامی از استان آذربایجان شرقی است؛ این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که در تک دشمن در سال 67 در منطقه عملیاتی عین خوش به شهادت رسیده است.
*شهید مرتضی اعلائی اسفنجانی
شهید مرتضی اعلائی اسفنجانی فرزند محمد، اعزامی از استان آذربایجان شرقی است؛ این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد که در تک دشمن در سال67 در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیده است.
*شهید سید ناصر ناصری
شهید سید ناصر ناصری فرزند سید معصوم، اعزامی از استان اردبیل است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیده است.
*شهید معین حق پرست
شهید معین حق پرست فرزند عبدالرسول، اعزامی از استان اصفهان است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در عملیات رمضان و در منطقه عملیاتی شرق بصره به شهادت رسیده است.
*شهید محمد تقی ملک احمدی
شهید محمد تقی ملک احمدی فرزند احمد علی، اعزامی از استان اصفهان است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در عملیات محرم و در منطقه عملیاتی عین خوش به شهادت رسیده است.
*شهید کریم سلیمی قهفرخی
شهید کریم سلیمی قهفرخی فرزند سید احمد، اعزامی از استان اصفهان است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در عملیات محرم و در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیده است.
*شهید محمد علی جنترانی
شهید محمدعلی جنترانی فرزند اکبر، اعزامی از استان اصفهان است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی هورالعظیم به شهادت رسیده است.
*شهید محمد قائدی
شهید محمد قائدی فرزند علی، اعزامی از استان فارس است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که درعملیات کربلای 4 و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده است.
*شهید قنبر اسدپور
شهید قنبر اسدپور فرزند اسد، اعزامی از استان فارس است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی هور الهویزه (شرق دجله) به شهادت رسیده است.
*شهید کرامت الله افسرده
شهید کرامت الله افسرده فرزند ابوالحسن، اعزامی از استان فارس است؛ این شهید بزرگوار جمعی ارتش جمهوری اسلامی می باشد که درعملیات والفجر2 و در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسیده است.
*شهید علی اکبر خانجانی
شهید علی اکبر خانجانی فرزند صادق، اعزامی از استان مازندران است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در عملیات والفجر6 و در منطقه عملیاتی چیلات به شهادت رسیده است.
*شهید حیدر یزدانی
شهید حیدر یزدانی فرزند اسماعیل، اعزامی از استان بوشهر است؛ این شهید بزرگوار جمعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد که در درگیری منطقه عملیاتی جاده خرمشهر به شهادت رسیده است.
*شهید رضا علی اعرابیان
شهید رضا علی اعرابیان فرزند قاسم، اعزامی از استان سمنان است؛ این شهید بزرگوار جمعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشد که در عملیات ایذائی والفجر8 و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسیده است.
*شهید علی طالب زاده
شهید علی طالب زاده فرزند جواد، اعزامی از استان تهران است؛ این شهید بزرگوار جمعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می باشد که در عملیات والفجر4 و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسیده است.
اسامی دیگر شهدای شناسایی شده به ویژه شهدای شناسایی شده استان تهران پس از اطلاع رسانی به خانوده های معظم شان از طریق روابط عمومی کمیته جستجوی مفقودین اطلاع رسانی می گردد.
اجتمام(1)**7029 ** 1569
کد N1359627

وبگردی