آفتاب

اقدام هولناک پسرجوان برای فرار از دست مرد شیطان صفت + عکس

اقدام هولناک پسرجوان برای فرار از دست مرد شیطان صفت + عکس

پسر جوان که در تله مرد آزارگر افتاده بود برای فرار از طبقه دوم مغازه ساندویچی به پایین پرید.

به گزارش سرویس حوادث "جام نیوز"، اوایل تیرماه امسال پسر جوانی با فریاد های کمک خواهی از طبقه دوم یک ساندویچی در شرق تهران خود را به پایین پرتاب کرد و رهگذران با دیدن این صحنه به سرعت خود را به بالای سر این جوان 20 ساله رساندند.
پسر جوان که دست و پایش شکسته شده بود در حالیکه از درد به خود می پیچید ادعا کرد که مرد شیطان صفتی قصد داشته به او تجاوز کند.
با این ادعا مرد شیطان صفت که در راه پله های ساندویچی بود از سوی مردم دستگیر شد و خیلی زود تیمی از ماموران پلیس در محل سقوط پسر جوان حاضر شدند.
همزمان حسام از سوی اورژانس به بیمارستان انتقال یافت و مرد آزارگر نیز از سوی ماموران دستگیر شد.
حسام پس از درمان با پای گچ گرفته در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شد و در شعبه چهارم پیش روی بازپرس آرش سیفی قرار گرفت و گفت: روز حادثه مرد 30 ساله با چهره ای فریبنده به سراغم آمد و ادعا کرد که برای چند دختر ایجاد مزاحمت کرده ام و خواست تا برای صحبت کردن و پیگیری شکایت دختران همراهش بروم.
وقتی این ادعا را شنیدم شوکه شدم چون برای هیچ دختری مزاحمت ایجاد نکرده بودم، اما وی اصرار داشت همراهش داخل مغازه ساندویچی بشوم، وقتی وارد مغازه شدیم مرد فریبکار با صاحب مغازه خیلی صمیمی رفتار می کرد و از وی خواست کسی به طبقه دوم نیاید تا صحبتش با من تمام شود.
وی افزود: فکر می کردم قصد نصیحت کردن مرا دارد اما وقتی وارد طبقه دوم شدیم متوجه نیت شیطانی مرد فریبکار شدم، ابتدا از او خواستم تا رهایم کند تا بی سر وصدا آنجا را ترک کنم ولی بی فایده بود و دستانش را دور گردنم حلقه زده بود که ناگهان موبایلش زنگ خورد که بهترین فرصت برای فرارمن بود و از طبقه دوم مغازه به پایین پریدم که پس از سقوط ماجرا را به مردمی که بالای سرم آمده بودند تعریف کردم و آنها مرد آزارگر را دستگیر کردند.
در ادامه تحقیقات صاحب مغازه ساندویچی از سوی ماموران دستگیر شد و وی گفت: حسام و امیر علی مشتری های مغازه ام هستند و به آنها اعتماد دارم تا اینکه امیرعلی با مراجعه به مغازه ام ادعا کرد که حسام برای چند تن از دخترهای محل ایجاد مزاحمت کرده و می خواهد با او صبحت کند و از ماجرای اقدام شیطانی اش بی اطلاع هستم.
امیرعلی نیز به ماموان گفت: دیده بودم که حسام برای دخترای محل ایجاد مزاحمت کرده است و به همین خاطر تصمیم گرفتم با او صحبت کنم و تذکر بدهم و نمی دانم چرا حسام از مغازه به بیرون پرید.
پلیس با دستور بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 ماموریت یافته است تا پرده از ماجرای این فرار دردناک بردارد.
کد N1359124

وبگردی