آفتاب

پیام لاریجانی به «فضل هادی مسلم یار» رئیس لوئی جرگه افغانستان

پیام لاریجانی به «فضل هادی مسلم یار» رئیس لوئی جرگه افغانستان

ایرنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی هدف از اقدامات تروریستی در افغانستان را ایجاد اختلاف و ناامن سازی در این کشور دانست و گفت: تروریسم، افراط گرایی و تهدید جان مردم بی گناه همواره و درهمه جا غیرقابل قبول است.


علی لاریجانی در این پیام به «فضل هادی مسلم یار» رئیس مجلس لوئی جرگه افغانستان، ضمن ابراز همدردی با مردم، دولت و خانواده های شهدای این حادثه تلخ،افزود: اقدامات تروریستی در تباین آشکار با ارزش های دینی و اسلامی می باشد.

متن پیام علی لاریجانی به «فضل هادی مسلم یار» به شرح زیر است:

جناب آقای فضل هادی مسلم یار
رئیس محترم مجلس لوئی جرگه افغانستان
دریافت خبر شهادت و مجروح شدن جمع کثیری از مردم بی گناه کشور مسلمان افغانستان که توسط عوامل تروریسم تکفیری در شهر کابل رخ داد موجب تاثر و تالم شدید اینجانب گردید.
اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع تروریستی که با هدف ایجاد اختلاف و ناامن سازی افغانستان انجام گرفت، براین باورم که تروریسم، افراط گرایی و تهدید جان مردم بی گناه همواره و در همه جا غیرقابل قبول و در تباین آشکار با ارزش های دینی و اسلامی می باشد.
متاسفانه برخی طرف های حامی تروریسم وعوامل رژیم صهیونیستی در صدد هستند با گسترش ناامنی و انجام عملیات تروریستی به سایر مناطق تاوان تلاش های موثر دولتین عراق و سوریه در مبارزه با تروریسم در منطقه خاورمیانه را از ملت های مسلمان و مظلوم ستانده و به وحدت آنها خدشه وارد سازند.
اینجانب به نیابت از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز همدردی با مردم، دولت و خانواده های شهدای این حادثه تلخ برای جان باختگان رحمت و مغفرت و برای مجروحان شفای عاجل مسالت می نمایم.

به گزارش ایرنا، وزارت کشور افغانستان روز گذشته با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که انفجارهای کابل دست کم 80 کشته و 231 زخمی بر جای گذاشته است. گروه تروریستی داعش مسئولیت این انفجار دلخراش را بر عهده گرفته است.

2323

کد N1358792

وبگردی