آفتاب

روزهایی برای اسباب‌بازی‌

روزهایی برای اسباب‌بازی‌

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی از ۱۸ تا ۲۲ مرداد ۹۵ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان‌ و نوجوانان برگزار می‌شود.

در بخش نمايشگاهي شما مي‌توانيد با دستاوردهاي توليدكنندگان داخلي در حوزه‌ي اسباب بازي آشنا شويد كه اين خيلي هيجان‌انگيز است.

 به‌گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فكري، دبیرخانه‌ي جشنواره از فعالان عرصه‌ی صنعت اسباب‌بازی (تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و طراحان) دعوت کرده تا به‌منظور شرکت در این رویداد ملی و ارائه‌ي دستاوردهای خود در اين جشنواره و نمايشگاه ثبت‌نام كنند.

دومین جشنواره و نمایشگاه ملی اسباب‌بازی با هدف فرهنگ‌سازی، تأمین نیازهای فرهنگی خانواده، ارتقای سطح آگاهی کودکان و نوجوانان و حمایت از تولید داخلی در بخش‌های متنوعی از قبیل بخش اصلی رقابتی، نمایشگاه تولیدات و دستاوردهای حوزه‌ي اسباب‌بازی، سمینار علمی، کارگاه‌های آموزشی و برنامه‌های جنبی برگزار خواهد شد.

فعالان عرصه‌ي اسباب‌بازی و علاقه‌مندان در صورت نیاز به آگاهی بیش‌تر از شرایط و چگونگی شرکت در این نمایشگاه و جشنواره می‌توانند با شماره‌ي تلفن 88971317  (مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فكري) تماس بگیرند.

کد N1358783

وبگردی