آفتاب

تاج: احترام به جامعه داوری و حفظ شان آنان خواسته فدراسیون فوتبال است

تاج: احترام به جامعه داوری و حفظ شان آنان خواسته فدراسیون فوتبال است

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با تیم داوری ایرانی حاضر در بازی های المپیک ریو گفت: خواسته فدراسیون احترام به جامعه داوری و حفظ شان و جایگاه داوران است.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال؛ مهدی تاج بعد از ظهر امروز (یکشنبه) در نشستی با علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری (تیم داوری ایرانی حاضر در المپیک ریو) این سخنان را مطرح کرد.
در این نشست محمود شیعی عضو هیات رئیسه فدراسیون، مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوری، امیر حسین حسینی رئیس دپارتمان روابط عمومی نیز حضور داشتند.
تاج حضور تیم داوری ایران در مسابقات المپیک را شایسته تقدیر دانست و گفت: حضور شما در مسابقات المپیک برای ایران ارزشمند بوده و برای شما آرزوی موفقیت می کنم.
وی افزود: خواسته فدراسیون فوتبال ا احترام به جامعه داوری و حفظ شان و جایگاه داوران است که همواره مورد توجه مسئولان فدراسیون بوده و در تلاش هستیم تا با قانونمند کردن مسائل، شرایط مناسبی را برای این قشر زحمتکش در فوتبال کشور مهیا کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: احترام به یکدیگر باید در جامعه فوتبال نهادینه شود و در این حالت است که می توان فوتبال کشور را ساخت و آینده آن را تامین و تضمین کرد.
وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم داوری در مسابقات المپیک گفت: شما اعتبار فوتبال و داوری ایران هستید و امیدوارم با عملکرد خوبتان در این مسابقات از جایگاه فوتبال ایران در مسابقات بزرگ المپیک حفظ و حراست کنید.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک از 16 مردادماه در شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز می شود و به مدت 16 روز ادامه خواهد داشت.
ورزشی**9129**1379
کد N1358527

وبگردی