آفتاب

بازیکن تیم ملی والیبال: مرحله حذفی المپیک بسیار حساس است

بازیکن تیم ملی والیبال: مرحله حذفی المپیک بسیار حساس است

تهران - ایرنا - دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر از گروه خود در بازی های المپیک صعود کنیم یک روز حساس در مرحله حذفی در پیش داریم و می دانیم که روزی سرنوشت ساز برای تیم ایران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، حمزه زرینی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم ملی والیبال گفت: پس از چند سال تلاش توانستیم به المپیک برسیم؛ به مردم قول داده بودیم و خوشحالم که به قول خود عمل کردیم.
وی افزود: انتظارها به پایان رسیده است و المپیک نزدیک است. تلاش خود را کرده ایم و امیدوارم در المپیک اتفاقات خوبی رقم بخورد.
زرینی با بیان اینکه تا امروز همه چیز در تیم خوب بوده و طبق برنامه ریزی پیش رفته است، افزود: البته هنوز برای رسیدن به اوج آمادگی فرصت داریم. همیشه مردم از تیم ملی والیبال حمایت کرده اند و امیدوارم بازهم قوت قلب ملی پوشان باشند تا ما بتوانیم آنها را شاد کنیم، هم قسم شده ایم که حماسه خلق کنیم.
وی درباره لباس کاروان ایران در بازی های المپیک ریو نیز اظهار داشت: من حرفی نمی زنم زیرا خود مردم حرف هایشان را زده اند.
زرینی ادامه داد: ظاهرا قرار است در این لباس تغییراتی ایجاد شود. البته تمام تمرکز تیم روی تمرین و مسابقه است و به این لباس ها کاری نداریم.
تیم ملی والیبال ایران که برای نخستین بار سهمیه حضور در بازی های المپیک را به دست آورده است، بامداد روز سه شنبه تهران را به مقصد ریودوژانیرو ترک می کند.
ورزشی**9129**2024**1379
کد N1358500

وبگردی