آفتاب

اولین هواپیمای شرکت هواپیمایی نسیم بهشت اصفهان در فرودگاه این شهر مستقر شد

اولین هواپیمای شرکت هواپیمایی نسیم بهشت اصفهان در فرودگاه این شهر مستقر شد

اصفهان - ایرنا - اولین هواپیمای خریداری شده توسط شرکت هواپیمایی نسیم بهشت وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان روز یکشنبه اعلام کرد: اولین هواپیمای شرکت جدید التأسیس نسیم بهشت از نوع بوئینگ 737-400 جمعه شب در این فرودگاه به زمین نشست.
براساس اعلام فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان تا 10 روز آینده نیز چهار فروند هواپیمای دیگر این شرکت از همین نوع به فرودگاه اصفهان وارد می شوند.
شرکت هواپیمائی نسیم اولین شرکت هواپیمائی است که به مرکزیت شهر اصفهان به زودی پروازهای خود را از فرودگاه اصفهان شروع خواهد کرد.
پیش از این استاندار اصفهان روز 28 اردیبهشت سالجاری در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه صنعت گردشگری، هُتلداری و صنایع وابسته در اصفهان از راه اندازی دو خط هوایی با نام های ' نسیم بهشت ' و ' جی ' در اصفهان بمنظور کاهش لغو و تاخیر پروازها خبر داده بود.
استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یک هزار و 850 بنای آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.
باتوجه به جایگاه اصفهان به عنوان یکی از استان های مهم و تاثیرگذار کشور و توسعه ارتباطات بین المللی این استان پس از اجرایی شدن برجام، همچنین افزایش روز افزون شمارگردشگران داخلی و خارجی برای سفر به اصفهان، نیاز این شهر تاریخی به ایجاد خطوط هوایی و توسعه امکانات و تجهیزات حمل و نقل در این استان بیش از پیش احساس می شود.
راه اندازی دو خط هوایی نسیم و جی در اصفهان گامی در راستای توسعه امکانات حمل و نقل این استان فرهنگی و تاریخی است.
2093 / 1339
کد N1358312

وبگردی